goshow
snöar
vadå? svartaxi är ju asabra ju, man betalar det man vill betala sen går man därifrån,
dock är det bra om man är flera, gärna rättså stora oxå
dock är det bra om man är flera, gärna rättså stora oxå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nä jag går och längtar på att någon ska försöka. Helst ska dom vara så våldsamma att man inte behöver tänka efter om man ska slå dom eller inte.
Nä jag går och längtar på att någon ska försöka. Helst ska dom vara så våldsamma att man inte behöver tänka efter om man ska slå dom eller inte.
Spelar ingen roll hur stor o starkt du är eller hur mycket MMA du tränat... de som rånar slumpartat har inte alla hästar hemma och oftast är droger inblandade, den kombon gör det till en rätt orättvis fight.
Så när du väl nu ändå går och hoppas så hoppas på en osnyten fjortis som bara försöker vara ball men klok nog att inte använda kniv/vapen.
Poblemet är ju att man inte vet hur vrickade de är. Man kanske inte bara får stryk. När jag gick i skolan var det en kille i en annan klass som kaxade emot. Sorligt nog blev han knivstucken och klarade det inte.
Stått öga mot öga med sådana människor och man vill inget hellre än att slå in tänderna på dem. Men har inte vågat tycker inte att det är värt risken.
Ni må har rätt, men jag ser fortfarande framför mig hur två skinnheads går beserk på gatan och jag räddar dagen, medans två supermodeller ser vad som händer och att jag i slutet blir hyllad och flyger iväg strappad mot en helikopter med modellerna hängades på mig.![]()
Där jag är nu..När jag var yngre hoppades jag på att någon skulle försöka![]()
Jag gjorde något liknande för några år sen, jag va på väg hem från stan rätt sent, och på ett ödsligt ställe började en snubbe följa efter. Han kom närmare och närmare, till slut gick han bara en halvmeter bakom mig. Det kändes lite skumt, så jag tvärstannade och vände mig mot honom, då vart han ställd och började mumla något om att han absolut inte skulle råna migMärkligt så var det för mig med.
Speciellt om man hade haft en dålig dag.
Men det skedde aldrig.
Har dock blitt utsatt för ett rånförsök
Blev då så paff att jag helt sonika sa "du kan ju testa att ta kameran" och vände på klacken och bröjade gå därifrån.
Tror inte att rånaren förväntade sig det betendet o visste inte vad han skulle göra. Slutade med att jag följde efter i ca 5min innan han gav upp.
Rekomenderar inte nån att göra samma, då en mer kvicktänkt rånare bara skulle sparka ner en bakifrån.
När det väl händer så går nog adrenalinet in som försvar och tar bort rädslan för vad som egentligen kan hända.
Det hänger nog ihop med att unga killar anser sig vara odödliga, och i klart större grad knallar omkring packade på skumma ställen än medelålders kvinnor...
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |