hållundan
Emozione!
Fult fulmeck vrovarvv vrööööv....sven666 skrev:i like your style![]()
Jag har inte lackat dom än. Kanske ska göra det nu så de får stå å dra sig litet under natten, då jag ska tjöra med bilfan en sväng imorrn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fult fulmeck vrovarvv vrööööv....sven666 skrev:i like your style![]()
Vilken tur att han skrev det med TV4 grejen.. annars hade det verkat fejkatCoola Ola skrev:Till US Geological Survey kommer han fram iaf.
Det kanske går bättre för honom om han prövar med rätt länk:
http://www.blocket.se/view/5228247.htm?caller=shl_s&l=0&c=1&city=0
hållundan skrev:Jag funderar på om jag ska gå och spruta kråmfärg på fälgarna nu?
Maskering på däcken? Näe?
Skydda skivor, bromstrummor och luftnipplar? Näe?
Yeah, det gjordes på en gammal Opel för ett bra tag sedan. Funkar absolut. Kanske bättrar på det efter hand.Långa farbron skrev:Är du smart så skär du till en pappskiva med ett 18" hål i så ser det ut som du har STORA fälgar när du lackat klart.
Långa farbron skrev:Är du smart så skär du till en pappskiva med ett 18" hål i så ser det ut som du har STORA fälgar när du lackat klart.
hållundan skrev:Hur fan justerar man inbyggnadsmåttet då? Min verkar vara i slängarna 400 x 380 mm eller nåt sådant...
hållundan skrev:Hur fan justerar man inbyggnadsmåttet då? Min verkar vara i slängarna 400 x 380 mm eller nåt sådant...
fogerty skrev:Går det ej att renovera befintlig tacklukka??
Det är ett hål, med för tillfället en plexiskiva (säkerligen annan plast) som är fasttejpad med rikliga mängder silvertejp.fogerty skrev:Går det ej att renovera befintlig tacklukka??
Det löser sig nog...Långa farbron skrev:Såga bort 2 cm i taket
Eller kapa till sargen som den sitter i.
hållundan skrev:Det löser sig nog...![]()
Den måste gå att öppna. Ur den ska jag (plus samtliga medresenärer) skandera: Uöööööoohoohohhööööhööö, vi har slutat niaaaaaan!Långa farbron skrev:Man tycker att det borde gå att få den tät iaf...sen om den går att öppna efteråt är ju en annan fråga![]()
Jag ska försöka skruva loss skiten någon dag när jag orkar, men säkerligen är profilen nåt åt det hållet som du beskriver.Långa farbron skrev:Skåran i sargen är säkert 4cm djup.
hållundan skrev:Jag ska försöka skruva loss skiten någon dag när jag orkar, men säkerligen är profilen nåt åt det hållet som du beskriver.
![]()
Nja, det är nästan så. Jag vet iofs inte hur luckan ska sitta, då det inte finns någon. Ramen verkar dock vara skruvad horisontellt in i taket. Det sitter iaf två skruvskallar på styrbord resp babord sida i ramen.Långa farbron skrev:Baserat på en taklucka jag monterade på en Epa i mitten på -80 talet så gissar jag på att det funkar så här.
Sen har det varit en kille här och ställ ett flak med Heineken på köksbordet![]()
Långa farbron skrev:Baserat på en taklucka jag monterade på en Epa i mitten på -80 talet så gissar jag på att det funkar så här.
Sen har det varit en kille här och ställ ett flak med Heineken på köksbordet![]()
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |