Nr:18
Snabbare än Don Queer
Klart jag har! Dessutom har jag en RR-karriärabstruse skrev:Va f*n, DU HAR JU INGEN FRISYR!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Klart jag har! Dessutom har jag en RR-karriärabstruse skrev:Va f*n, DU HAR JU INGEN FRISYR!![]()

Hohohoho du är lika tjock & elak som katten GustavNr:18 skrev:Klart jag har! Dessutom har jag en RR-karriär![]()
GSXR1100R skrev:Hohohoho du är lika tjock & elak som katten Gustav![]()
Hoppas att han inte fick strulNr:18 skrev:Klart jag har! Dessutom har jag en RR-karriär![]()
4-5 sekunder snabbare än digGoodstuff skrev:Tja. Det beror ju på vad man definerar som en "karriär"...
GSXR1100R skrev:Mike Ze Bike lyste med sin frånvaroHoppas att han inte fick strul
Krya på dig kompisMike the bike skrev:Iofs blev det tajt att få ihop hojen men jag åkte på en rejäl förkylning dan innan med hög feber å skit så det blev till att ställa in.
Men nu börjar det bättra sig.
/M
abstruse skrev:Jodå, det kommer jag ihåg. Jag satt med halvgas på trean ut ur depåböjen, vänd bakåt med ryggen i färdriktningen och såg hur du försökte köra ikapp Goofy. Efter några varv var jag faktiskt tvungen att vända mig om och titta framåt, så jag kunde gasa ur motorn. Det är synd om den ska behöva sota igen.![]()

En klockren kommentarMcB skrev:Joakim, Joakim... Vi körde inte ens i samma grupp. Dessutom körde jag om flera stycken forumkändisar, och hade jag velat så hade jag bromsat om dig in i hårnålen två gånger på samma varv.![]()
Inte vara dryg mot klockbertil nu.GSXR1100R skrev:En klockren kommentar
valmers skrev:Inte vara dryg mot klockbertil nu.
Precis, numera har varenda mobiltelefon både klocka och tidtagarur.McB skrev:Tack. Du är en man som vet vikten av accessoarer.![]()
valmers skrev:Precis, numera har varenda mobiltelefon både klocka och tidtagarur.
McB skrev:Joakim, Joakim... Vi körde inte ens i samma grupp. Dessutom körde jag om flera stycken forumkändisar, och hade jag velat så hade jag bromsat om dig in i hårnålen två gånger på samma varv.![]()

MrGooFy skrev:Jo det gjorde han visst och med tanke på att du enligt egen utsago varvade mig ett oändligt antal gånger så borde du ha sett det, för han var ute o visade mig spårval.![]()
Det är kebabvarning på kopieklockor. Jag vet att du har en äkta, men alla förutsätter att det är en kebabkopia.McB skrev:Jag hoppades verkligen att du, skrynkelskjortans och hudkrämens försvarare, skulle stå bakom mig...
valmers skrev:Det är kebabvarning på kopieklockor. Jag vet att du har en äkta, men alla förutsätter att det är en kebabkopia.
McB skrev:Joakim, Joakim... Vi körde inte ens i samma grupp. Dessutom körde jag om flera stycken forumkändisar, och hade jag velat så hade jag bromsat om dig in i hårnålen två gånger på samma varv.![]()

valmers skrev:Det är kebabvarning på kopieklockor. Jag vet att du har en äkta, men alla förutsätter att det är en kebabkopia.
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |