Onsdagsträning på Åsen

Mike Ze Bike lyste med sin frånvaro :va Hoppas att han inte fick strul

Iofs blev det tajt att få ihop hojen men jag åkte på en rejäl förkylning dan innan med hög feber å skit så det blev till att ställa in.

Men nu börjar det bättra sig.

/M

GSXR1100R skrev:
Mike Ze Bike lyste med sin frånvaro :va Hoppas att han inte fick strul

Mike the bike skrev:
Iofs blev det tajt att få ihop hojen men jag åkte på en rejäl förkylning dan innan med hög feber å skit så det blev till att ställa in.

Men nu börjar det bättra sig.

/M
Krya på dig kompis

abstruse skrev:
Jodå, det kommer jag ihåg. Jag satt med halvgas på trean ut ur depåböjen, vänd bakåt med ryggen i färdriktningen och såg hur du försökte köra ikapp Goofy. Efter några varv var jag faktiskt tvungen att vända mig om och titta framåt, så jag kunde gasa ur motorn. Det är synd om den ska behöva sota igen. :tungan

Joakim, Joakim... Vi körde inte ens i samma grupp. Dessutom körde jag om flera stycken forumkändisar, och hade jag velat så hade jag bromsat om dig in i hårnålen två gånger på samma varv. :hihi

McB skrev:
Joakim, Joakim... Vi körde inte ens i samma grupp. Dessutom körde jag om flera stycken forumkändisar, och hade jag velat så hade jag bromsat om dig in i hårnålen två gånger på samma varv. :hihi
En klockren kommentar

McB skrev:

Jo det gjorde han visst och med tanke på att du enligt egen utsago varvade mig ett oändligt antal gånger så borde du ha sett det, för han var ute o visade mig spårval. :arsele

MrGooFy skrev:
Jo det gjorde han visst och med tanke på att du enligt egen utsago varvade mig ett oändligt antal gånger så borde du ha sett det, för han var ute o visade mig spårval. :arsele

Det måste ha varit under det passet som jag stod över pga. regn.

McB skrev:
Jag hoppades verkligen att du, skrynkelskjortans och hudkrämens försvarare, skulle stå bakom mig...
Det är kebabvarning på kopieklockor. Jag vet att du har en äkta, men alla förutsätter att det är en kebabkopia.

valmers skrev:
Det är kebabvarning på kopieklockor. Jag vet att du har en äkta, men alla förutsätter att det är en kebabkopia.

Då kan "alla" dra åt helvete. :D

Edit: dessutom brukar en "kebabkopia" vara av guld, eller i alla fall försöka efterlikna guld. Min är i rostfritt stål och ser inte det minsta prålig ut.

McB skrev:

Öh, jo. Jag var med och körde i gatgruppen tillsammans med Wedrup och Miinins mek vid två tillfällen. Delvis p g a att Goofy ville ha spårval visade. Övriga pass kördes i licensgruppen.

Så vitt jag kommer ihåg fanns det bara två grupper den dagen, licens och gata. Sorry mate, den förklaringen höll inte. :arsele

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back