Onsdagsträning på Åsen

abstruse skrev:
Öh, jo. Jag var med och körde i gatgruppen tillsammans med Wedrup och Miinins mek vid två tillfällen. Delvis p g a att Goofy ville ha spårval visade. Övriga pass kördes i licensgruppen.

Så vitt jag kommer ihåg fanns det bara två grupper den dagen, licens och gata. Sorry mate, den förklaringen höll inte. :arsele

Jag kom inte ikapp dig, och du kom inte ikapp mig... :tungan

MrGooFy skrev:
Jo det gjorde han visst och med tanke på att du enligt egen utsago varvade mig ett oändligt antal gånger så borde du ha sett det, för han var ute o visade mig spårval. :arsele

Goof kan man lita på, ärlighetens riddare! :tummenupp

Chris Ash skrev:
Det är väl bättre med en kopia? Den ser likadan ut fast kostar 500 spänn.....

Nej, den ser inte likadan ut. Till och med en blind man ser skillnad på en kopia och originalet.

McB skrev:
Jag kom inte ikapp dig, och du kom inte ikapp mig... :tungan

Första passet i gatgruppen låg jag bakom Madhonda, Goof och dig i några varv, för att därefter köra om nämnda tre mellan Esset och Ejes. Sedan såg jag dig inte mer det passet förrän ett antal varv senare då det ånyo var dags. Sorry, igen. :)

abstruse skrev:
Första passet i gatgruppen låg jag bakom Madhonda, Goof och dig i några varv, för att därefter köra om nämnda tre mellan Esset och Ejes. Sedan såg jag dig inte mer det passet förrän ett antal varv senare då det ånyo var dags. Sorry, igen. :)

Bah! Jag minns minsann ingen omkörning. :notme

abstruse skrev:
...och då menar du att jag skulle ha varit ute och kört istället? :rofl

Nej, jag säger bara att jag inte minns att jag har blivit omkörd av dig. Ett simpelt faktum, min käre Joakim.

Nåväl, att göra upp såhär tar oss ingen vart. Vad sägs om att vi köper oss varsin R6:a, åker upp till Åsen och kör en duell?

Givetvis efter att jag har tränat lite.

McB skrev:
Nej, jag säger bara att jag inte minns att jag har blivit omkörd av dig. Ett simpelt faktum, min käre Joakim.

Nåväl, att göra upp såhär tar oss ingen vart. Vad sägs om att vi köper oss varsin R6:a, åker upp till Åsen och kör en duell?

Givetvis efter att jag har tränat lite.
R6 är det nån ny klockmodell

McB skrev:
Bah! Jag minns minsann ingen omkörning. :notme

Det förstår jag att du inte gör. På psykologin i gymnasiet fick vi lära oss att detta fenomen kallades för "förträngning". :D

stavgren skrev:
Står en R6'a hemma hos mig som är ensam o sysslolös under SO på åsen :7peta

Hade varit kul att låna. Men lånar man så är det ju devisen I crash, I pay, som gäller. Jag har inte råd att krascha en femårings trehjuling ens just nu.

Jag får väl vinna WPT först, så är jag med i matchen sedan, med en ex-Cralle. :kär

abstruse skrev:
Hade varit kul att låna. Men lånar man så är det ju devisen I crash, I pay, som gäller. Jag har inte råd att krascha en femårings trehjuling ens just nu.

Jag får väl vinna WPT först, så är jag med i matchen sedan, med en ex-Cralle. :kär
Glöm det där, du är degraderad till depåpersonal nu. Inget att deppa över.

valmers skrev:
Glöm det där, du är degraderad till depåpersonal nu. Inget att deppa över.

Blä dig! Du vill hellre att jag putsar din permobil än kör en glänsande Kawa på banan. Taskmört!

abstruse skrev:
Blä dig! Du vill hellre att jag putsar din permobil än kör en glänsande Kawa på banan. Taskmört!
Du kan få hämta vattenflaskor & sånt, men du rör inte bajken

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back