Blir du rufsig?Nr:18 skrev:Regnar det blir allting mycket roligare. Hjälmen tar hand om frisyren i vilket fall som helst![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Blir du rufsig?Nr:18 skrev:Regnar det blir allting mycket roligare. Hjälmen tar hand om frisyren i vilket fall som helst![]()

Genomsura kläder, blöta verktyg, kallt, fler vurpor, ännu långsammare tempo, halkigt, imma, dålig sikt... Kan nog inte bli roligare än såNr:18 skrev:Regnar det blir allting mycket roligare.

valmers skrev:Sedär ja, då har vi ju chefsmek och hospitalitytjej i teamet. Team The Botten is Nådd featuring the EMR Network laddar upp hemma hos mig dagen innan (fredag). Välkomna.
sepahewe skrev:Strålande.... jag har ett par bromsar som kärvar.... Har du lust att hjälpa mig med det?![]()
abstruse skrev:Aj tusan. Jag måste närvara på ett kalas den 23/7. Syrran kanske kommer upp tidigare då, men själv kommer jag den 24/7.
Chrille skrev:"Ni ska väl inte köra när det regnar!!!..."

Palte skrev:Både Jocke och Chrille i en och samma tråd! Håller SH på att vakna till liv?

Chrille skrev:Jag hoppas och tror att jag kommer vara närvarande båda tävlingshelgerna. Då ska ni få se på läktarexpertis och kaffedrickande!!

McB skrev:Hördu, jag har faktiskt KÖRT på Gelleråsen.![]()

abstruse skrev:Du vill verkligen åka rakt fram i Trösen i 240km/h va? Gav det mersmak på Falken?![]()

McB skrev:Ni är dumma mot mig, men det kommer ni få ångra. Föredettingar.![]()
stavgren skrev:Håller med Jocke, finns inget kul med regn. Inte nog med att man blir kall o blöt, det är dessutom halkigt![]()

Nr:18 skrev:Regnar det blir allting mycket roligare. Hjälmen tar hand om frisyren i vilket fall som helst![]()
Goodstuff skrev:Oväntat. Är det inte för långt att köra dagen efter så är det kalas.

Se inte så negativt på allt! Det enda som är trevligare i toort är depålivet, körningen är fetare med sladd ut ur kurvornastavgren skrev:Genomsura kläder, blöta verktyg, kallt, fler vurpor, ännu långsammare tempo, halkigt, imma, dålig sikt... Kan nog inte bli roligare än så![]()

|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |