Onsdagsträning på Åsen

Nr:18 skrev:
Regnar det blir allting mycket roligare.
Genomsura kläder, blöta verktyg, kallt, fler vurpor, ännu långsammare tempo, halkigt, imma, dålig sikt... Kan nog inte bli roligare än så :brinnerup

valmers skrev:
Sedär ja, då har vi ju chefsmek och hospitalitytjej i teamet. Team The Botten is Nådd featuring the EMR Network laddar upp hemma hos mig dagen innan (fredag). Välkomna.

Aj tusan. Jag måste närvara på ett kalas den 23/7. Syrran kanske kommer upp tidigare då, men själv kommer jag den 24/7.

sepahewe skrev:
Strålande.... jag har ett par bromsar som kärvar.... Har du lust att hjälpa mig med det? :yoparty

Du vill verkligen åka rakt fram i Trösen i 240km/h va? Gav det mersmak på Falken? :D

abstruse skrev:
Aj tusan. Jag måste närvara på ett kalas den 23/7. Syrran kanske kommer upp tidigare då, men själv kommer jag den 24/7.

Oväntat. Är det inte för långt att köra dagen efter så är det kalas.

Chrille skrev:
Jag hoppas och tror att jag kommer vara närvarande båda tävlingshelgerna. Då ska ni få se på läktarexpertis och kaffedrickande!!

Mmmm, jag hoppas kunna se ERF:et. I vilket fall som helst ska jag också vara där någon av helgerna. Men hoppas givetvis på den första då det ska bli ett nöje att se Valmers köra hårt med Gammelsmurfen i depån. Det är alltid lika kul att höra lillputtens svordomar på den där svårdefinierbara dialekten. :hihi

McB skrev:
Hördu, jag har faktiskt KÖRT på Gelleråsen. :fatta!

Jodå, det kommer jag ihåg. Jag satt med halvgas på trean ut ur depåböjen, vänd bakåt med ryggen i färdriktningen och såg hur du försökte köra ikapp Goofy. Efter några varv var jag faktiskt tvungen att vända mig om och titta framåt, så jag kunde gasa ur motorn. Det är synd om den ska behöva sota igen. :tungan

McB skrev:
Ni är dumma mot mig, men det kommer ni få ångra. Föredettingar. :6surkart

Dum är det enda jag är bra på. Jag ska vara helt odräglig på läktaren, med uteslutande fällande av föraktande kommentarer. Flankerad av Valmers och Chrille så kommer bitterhet.. ...expertisen vara fulländad. Pah! Som om vi hellre skulle vilja köra själva än sitta på läktaren?!? Yeah right!

:(

Goodstuff skrev:
Oväntat. Är det inte för långt att köra dagen efter så är det kalas.

Hörru du! Har inte du vettigare saker att göra? Som att förstöra karriären för något stackars rockband? :7peta

stavgren skrev:
Genomsura kläder, blöta verktyg, kallt, fler vurpor, ännu långsammare tempo, halkigt, imma, dålig sikt... Kan nog inte bli roligare än så :brinnerup
Se inte så negativt på allt! Det enda som är trevligare i toort är depålivet, körningen är fetare med sladd ut ur kurvorna :banana

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back