Onsdagskörningstråden

Grymt trevlig tur med många fina torra och någon enstaka fuktig kurva. Rutten var perfekt, bra tempo, det gör vi igen! :tummenupp

Pappa saftblandare påpekade när vi stannade att han som låg sist i ledet gasade på för kung och fosterland, den killen måste har vridit ur 2:an förbi macken:tungan Trevlig polis dock!

Grymt trevlig tur med många fina torra och någon enstaka fuktig kurva. Rutten var perfekt, bra tempo, det gör vi igen! :tummenupp

Pappa saftblandare påpekade när vi stannade att han som låg sist i ledet gasade på för kung och fosterland, den killen måste har vridit ur 2:an förbi macken:tungan Trevlig polis dock!

3:an:D

Jag tror jag känner två pojkar som kommer att försöka få sina fruar att förstå hur viktigt det är att köpa s1000rr nu?:D

Vi kanske kan byta fru, Lorden och ja..tillfälligt för att att ha en sportslig chans till nyinvesteringa .

Jag VISSTE att jag inte skulle ha testat Beemern....herrejefflar vad den gick:banana:banana:kär:bow

Vi kanske kan byta fru, Lorden och ja..tillfälligt för att att ha en sportslig chans till nyinvesteringa .

Jag VISSTE att jag inte skulle ha testat Beemern....herrejefflar vad den gick:banana:banana:kär:bow

Ja man ska ha fruar/män som förstår sig på de viktiga prioriteringarna här i livet:tummenupp
Eller ingen alls funkar också bra, då får man bestämma alldeles själv :)

Jag börjar bli bättre i axeln, så nästa onsdag kommer jag med på körning. :yoparty

Någon som är åksugen?

Turen inställd p.g.a värme.

Last edited:
Ställer in 13:00 turen, För varmt!

Ställer in 13:00 turen, För varmt!

*/ ?>
Nyheter
Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back