Onsdagskörningstråden

Grymt trevlig tur med många fina torra och någon enstaka fuktig kurva. Rutten var perfekt, bra tempo, det gör vi igen! :tummenupp

Pappa saftblandare påpekade när vi stannade att han som låg sist i ledet gasade på för kung och fosterland, den killen måste har vridit ur 2:an förbi macken:tungan Trevlig polis dock!

Grymt trevlig tur med många fina torra och någon enstaka fuktig kurva. Rutten var perfekt, bra tempo, det gör vi igen! :tummenupp

Pappa saftblandare påpekade när vi stannade att han som låg sist i ledet gasade på för kung och fosterland, den killen måste har vridit ur 2:an förbi macken:tungan Trevlig polis dock!

3:an:D

Jag tror jag känner två pojkar som kommer att försöka få sina fruar att förstå hur viktigt det är att köpa s1000rr nu?:D

Vi kanske kan byta fru, Lorden och ja..tillfälligt för att att ha en sportslig chans till nyinvesteringa .

Jag VISSTE att jag inte skulle ha testat Beemern....herrejefflar vad den gick:banana:banana:kär:bow

Vi kanske kan byta fru, Lorden och ja..tillfälligt för att att ha en sportslig chans till nyinvesteringa .

Jag VISSTE att jag inte skulle ha testat Beemern....herrejefflar vad den gick:banana:banana:kär:bow

Ja man ska ha fruar/män som förstår sig på de viktiga prioriteringarna här i livet:tummenupp
Eller ingen alls funkar också bra, då får man bestämma alldeles själv :)

Jag börjar bli bättre i axeln, så nästa onsdag kommer jag med på körning. :yoparty

Någon som är åksugen?

Turen inställd p.g.a värme.

Last edited:
Ställer in 13:00 turen, För varmt!

Ställer in 13:00 turen, För varmt!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...