Onsdagskörningstråden

Detta verkar vara spontanåkningstråden nu för tiden. Jag passerar Skogis vid 13:00 för en liten södervända. Häng på om du känner för.

Tack för trevligt sällskap! Skönt väder var det också.

Jo, det jag försökte få fram till er genom era hjälmar precis innan vi skiljdes åt var följande:

Nere vid skanssundet talade vi om mitt Dr.Bike citat. "Det kan finnas en skördetröska med motorstopp bakom varje skymd kurva".

När vi sedan körde upp från Skansundet stod det just en parkerad skördetröska på Kagghammra- vägen, inte långt ifrån den närmaste skymda kurvan. Om man hade kört den vägen från Kagghammrahållet med hög fart så hade man fått en ganska otrevlig överraskning

Intressant sammanträffande

Ja det var lite läskigt att vi prata om det just innan. Kör med huvudet.

Annars var det jättetrevlig körning. Helnöjd.

Var det ni som drog förbi vid Max "restaurangen" vid Ronna området i onsdags? Runt 19.00?

Såg riktigt roligt ut, och det var en del åkare med!

Vilken tid brukar ni köra på onsdagar? Jag hoppas kunna rasta nya motardfälgarna på WR:en Lr om det kanske blir så att jag hinner få ihop R6:an tills dess.

finns de nån som vill frysa fingrarna av sig på onsdag ?

vet inte vad jag ska ha mina till ändå.. quickshift behövs inte har jag hört.. :tungan

är de för mörkt redan innan onsdag så kan de väl kanske bli lördagsåk innan de blir för mkt lööve på vägarna..

verkar som att det inte är såmånga..

dessvärre ändå kommer jag få jobba över ikväll så även jag måste låta cykeln stå :*(

verkar som att det inte är såmånga..

dessvärre ändå kommer jag få jobba över ikväll så även jag måste låta cykeln stå :*(

Ja cykeln var ju rätta ordet för en honda kunde inte sagt det bättre själv! :arsele :yoparty

Edit: MOAHAHAHA HA HAAA! :)

Haha Tjejhoj har vi ju kommit överens om!

Jaja, jag var ute en sväng i det fina vädret efter skolan. Kommer inte att köra i afton... Möjligen i helgen, men ha en trevlig repa!

Funtar på att dra ut en sväng på södersidan i ren frustration. Men blir om ca en timme då jag varken har hoj eller hojgrejer till jobbet idag.
Om nån vill haka vore det kul.

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...