Onsdagskörningstråden

Grymt trevlig tur med många fina torra och någon enstaka fuktig kurva. Rutten var perfekt, bra tempo, det gör vi igen! :tummenupp

Pappa saftblandare påpekade när vi stannade att han som låg sist i ledet gasade på för kung och fosterland, den killen måste har vridit ur 2:an förbi macken:tungan Trevlig polis dock!

Grymt trevlig tur med många fina torra och någon enstaka fuktig kurva. Rutten var perfekt, bra tempo, det gör vi igen! :tummenupp

Pappa saftblandare påpekade när vi stannade att han som låg sist i ledet gasade på för kung och fosterland, den killen måste har vridit ur 2:an förbi macken:tungan Trevlig polis dock!

3:an:D

Jag tror jag känner två pojkar som kommer att försöka få sina fruar att förstå hur viktigt det är att köpa s1000rr nu?:D

Vi kanske kan byta fru, Lorden och ja..tillfälligt för att att ha en sportslig chans till nyinvesteringa .

Jag VISSTE att jag inte skulle ha testat Beemern....herrejefflar vad den gick:banana:banana:kär:bow

Vi kanske kan byta fru, Lorden och ja..tillfälligt för att att ha en sportslig chans till nyinvesteringa .

Jag VISSTE att jag inte skulle ha testat Beemern....herrejefflar vad den gick:banana:banana:kär:bow

Ja man ska ha fruar/män som förstår sig på de viktiga prioriteringarna här i livet:tummenupp
Eller ingen alls funkar också bra, då får man bestämma alldeles själv :)

Jag börjar bli bättre i axeln, så nästa onsdag kommer jag med på körning. :yoparty

Någon som är åksugen?

Turen inställd p.g.a värme.

Last edited:
Ställer in 13:00 turen, För varmt!

Ställer in 13:00 turen, För varmt!

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...