Onsdagskörningstråden

Gruppkörning norröver ikväll, lugnt tempo. Arninge-Gillinge-Brottby-Åkersberga-Svinninge-Vaxholm-utvärdering väder/önskemål/tidsaspekt osv. Samling 17.45-ish Statoil Frescati, siktar på avfärd 18.00.

Kan va nått !

Är detta ett tillfälle att hänga på om man e helt grön på gruppkörning? Finns de några "oskrivna" regler som man bör känna till i övrigt....tex att man inte ska köra om sin cykel låter liiite för mycket för tillfället....ja inte vet ja ja e ju grööön :D

Yup, bara haka på. Vi drar regler på plats, men vi är rätt laid back. :tummenupp

Fucking hell! Kungligt besök? Får du med vitlöksskallen också?

Allmänt tips: åk ut till Frescati i tid. Det tenderar vara en del köer sådär dags och vi väntar inte en halvtimme för att kolla om någon eftersläntrare kommer. :tummenupp

Organet att jag såg detta nu! Skulle iofs kunna åka ut o gissa vart ni åker men det slutar nog i fiasko... Jaja ska försöka vara lite mer vaken inför nästa tur.

Enligt YR så blir det uppehåll imorgon, ännu en anledning för en nykter afton :tummenupp

Jag missade all hojåkning idag, hade planerat in annat.. nån som vill ut och gasa i morgon? Hojen är tyvärr fortfarande strypt då jag var sjuk förra veckan och inte kom iväg..

Tack för kanonkörning ikväll. Första gången gruppkörning för mig- de va fan grymt! :tummenupp Ja e definitivt på om nån ska ut och åka! De va ja med blåa SV:n .....

Tack för kanonkörning ikväll. Första gången gruppkörning för mig- de va fan grymt! :tummenupp Ja e definitivt på om nån ska ut och åka! De va ja med blåa SV:n .....

Tack själv. Kul körning i lagom tempo (lite snabbare hemåt där, men det var väl olycksfall i arbetet :rolleyes: ). :tummenupp

Tack själv. Kul körning i lagom tempo (lite snabbare hemåt där, men det var väl olycksfall i arbetet :rolleyes: ). :tummenupp

Ska försöka få ut vitlöken idag på en åktur.
Har du något vettigt för dig ?

Ska försöka få ut vitlöken idag på en åktur.
Har du något vettigt för dig ?

Dessvärre, ja. Sitter med en rättsutredning som jag måste ha klar till måndag. Tänkte försöka plocka ut moppen i helgen dock.

jaa nu när bakfyllan släppt hoppas jag och vädret håller i sig så är de väl dags att skrämma liv i denna tråden igen.
Vad sägs om att möta vid donken U väs by kl 18, jag kommer vara där runt 1730 för jag måste stoppa nåt i mig innan.

1. ahlis
3.
2.
6.
5.
4.
8.
7.
9.

Last edited:
Back