Onsdagskörningstråden

Vi kommer att samlas kl 18.00 på Mc-Boden i morgon onsdag.

Om ni har ärenden till butiken får ni gärna komma tidigare:)

Välkommen!

Vi kommer att samlas kl 18.00 på Mc-Boden i morgon onsdag.

Om ni har ärenden till butiken får ni gärna komma tidigare:)

Välkommen!

Om hantverkarna blir klara så jag hinner dit.

jag vill ha min hoj, jag vill ha min hoj! jävla bratwurstar vad det ska ta tid att plocka ihop den!:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet

Så går det när man lämnar gixxerträsket. :tungan.
"Skämt åtsidå som slaktarn sa", har du fått nån leveransdag än?

Vad är nu detta? Jag ska ha hojfix då. Tvätt, justering o sådant. Ngn elak skrev "Smutsig" i dammet på lacken. Antar att man måste spola med lite vatten då.

Massa Ligga :tummenupp

Kommer ni till Mc-Boden innan?

Haha skönt det kan behövas!! :tummenupp

Nä kommer inte att hinna dit kommer åka hemifrån vid 6 tiden så vet inte när man är inne i stan då beror lite på hur mycke man gasar så mycke snutar ute så vill hels spara snut hänget till hem vägen hehe

Men det ju bara att man möts upp nånstans... vart hadde ni tänkt köra?

Hur hittar man enklast till MC-Boden om man som jag kommer från södra sidan? Av någon anledning så har jag aldrig varit där.

Last edited:
Hur hittar man enklast till MC-Boden om man som jag kommer från södra sidan? Av någon anledning så har jag jag aldrig varit där.

Då är det ju på tiden! Om du ska kollain butiken föreslår jag att du kommer tidigare;)

Kör essingen norrut, sväng av mot fridhemsplan precis efter tunneln. Sedan kör mot centrum så kommer du till en stor rondell och i den ligger Mc-Boden:) Lindhagensplan 45

Välkommen!

Så jävla tiltande att jag inte kan haka och köra idag. Bokad kl 19 men kanske svänger förbi en sväng innan och säger hej iaf. Kan inte ha en hojfri dag när det är så här fint ute

Då är det ju på tiden! Om du ska kollain butiken föreslår jag att du kommer tidigare;)

Kör essingen norrut, sväng av mot fridhemsplan precis efter tunneln. Sedan kör mot centrum så kommer du till en stor rondell och i den ligger Mc-Boden:) Lindhagensplan 45

Välkommen!

Ahaaa. Då är vi nästan grannar! :tummenupp

ingen i sthlms området som har plats över i garaget för nästa vecka ? givetvis betalar jag för intrånget =)

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!