Onsdagskörning 6/4 (för oss som jobbar)

Nåja, det finns två sorters hojförare; De som har klotat och de som kommer att klota.
Nu behöver du inte undra längre! :) Bra att du är OK.
Hojdelarna finns på eBay för ett par tior.

Ja det är ju bara kopplingshandtaget och växlings...vafan nu lackar jag...heter det växlingsspak? Växlingspinne? Växlingsfotpinne? COME OOOON. :) Lätt fixat med hjälp av Madskillz som är snäll o hjälper mig. :)

Tanken va ju redan skrapad men den tänkte jag försöka fixa med lite spackel och lack nån gång i framtiden. :) Min lilla Keffe ska nog bli fin igen. Retas med Nash (förra ägaren) att jag ska lacka den rosa och skriva Rosa Panthern med skrivstil på tanken. :D

Ja det är ju bara kopplingshandtaget och växlings...vafan nu lackar jag...heter det växlingsspak? Växlingspinne? Växlingsfotpinne? COME OOOON. :) Lätt fixat med hjälp av Madskillz som är snäll o hjälper mig. :)

Tanken va ju redan skrapad men den tänkte jag försöka fixa med lite spackel och lack nån gång i framtiden. :) Min lilla Keffe ska nog bli fin igen. Retas med Nash (förra ägaren) att jag ska lacka den rosa och skriva Rosa Panthern med skrivstil på tanken. :D

Växelgurka :yoparty

Handtag här:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BLAC...2252978QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories

Last edited:
Växelpedal heter det tydligen...menar du växelgrunka? ;D

Nej, jag menar växel-gurka. Ser ju ut som en gurka.

Gurka.jpg

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...