Onsdagskörning 6/4 (för oss som jobbar)

Nåja, det finns två sorters hojförare; De som har klotat och de som kommer att klota.
Nu behöver du inte undra längre! :) Bra att du är OK.
Hojdelarna finns på eBay för ett par tior.

Ja det är ju bara kopplingshandtaget och växlings...vafan nu lackar jag...heter det växlingsspak? Växlingspinne? Växlingsfotpinne? COME OOOON. :) Lätt fixat med hjälp av Madskillz som är snäll o hjälper mig. :)

Tanken va ju redan skrapad men den tänkte jag försöka fixa med lite spackel och lack nån gång i framtiden. :) Min lilla Keffe ska nog bli fin igen. Retas med Nash (förra ägaren) att jag ska lacka den rosa och skriva Rosa Panthern med skrivstil på tanken. :D

Ja det är ju bara kopplingshandtaget och växlings...vafan nu lackar jag...heter det växlingsspak? Växlingspinne? Växlingsfotpinne? COME OOOON. :) Lätt fixat med hjälp av Madskillz som är snäll o hjälper mig. :)

Tanken va ju redan skrapad men den tänkte jag försöka fixa med lite spackel och lack nån gång i framtiden. :) Min lilla Keffe ska nog bli fin igen. Retas med Nash (förra ägaren) att jag ska lacka den rosa och skriva Rosa Panthern med skrivstil på tanken. :D

Växelgurka :yoparty

Handtag här:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BLAC...2252978QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories

Last edited:
Växelpedal heter det tydligen...menar du växelgrunka? ;D

Nej, jag menar växel-gurka. Ser ju ut som en gurka.

Gurka.jpg

*/ ?>
Nyheter
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Back