Onsdagskörning 6/4 (för oss som jobbar)

Nåja, det finns två sorters hojförare; De som har klotat och de som kommer att klota.
Nu behöver du inte undra längre! :) Bra att du är OK.
Hojdelarna finns på eBay för ett par tior.

Ja det är ju bara kopplingshandtaget och växlings...vafan nu lackar jag...heter det växlingsspak? Växlingspinne? Växlingsfotpinne? COME OOOON. :) Lätt fixat med hjälp av Madskillz som är snäll o hjälper mig. :)

Tanken va ju redan skrapad men den tänkte jag försöka fixa med lite spackel och lack nån gång i framtiden. :) Min lilla Keffe ska nog bli fin igen. Retas med Nash (förra ägaren) att jag ska lacka den rosa och skriva Rosa Panthern med skrivstil på tanken. :D

Ja det är ju bara kopplingshandtaget och växlings...vafan nu lackar jag...heter det växlingsspak? Växlingspinne? Växlingsfotpinne? COME OOOON. :) Lätt fixat med hjälp av Madskillz som är snäll o hjälper mig. :)

Tanken va ju redan skrapad men den tänkte jag försöka fixa med lite spackel och lack nån gång i framtiden. :) Min lilla Keffe ska nog bli fin igen. Retas med Nash (förra ägaren) att jag ska lacka den rosa och skriva Rosa Panthern med skrivstil på tanken. :D

Växelgurka :yoparty

Handtag här:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BLAC...2252978QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories

Last edited:
Växelpedal heter det tydligen...menar du växelgrunka? ;D

Nej, jag menar växel-gurka. Ser ju ut som en gurka.

Gurka.jpg

Nyheter
BMW presenterar Vision CE

I samband med IAA Mobility ...

Honda lanserar elmotorcykeln WN7

Honda har presenterat eldri...

Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...