Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tsunami skrev:2203402Vilka tider gäller var nu då??
Stortorget ca:1700
Staffanstorp ca:18,15
Robz skrev:2203701Försöker hinna till Stortorget före 18.00
Tröjja på så klart!
Förväxla aldrig Silvertejp med Maskeringstejp! Den första är vävbaserad och håller, den senare är pappersbaserad och håller inteAleX skrev:2204665Jasså va de tröja... jag trodde det va "Baklampa av så klart"
xyx skrev:2204808Tack för bra gazz!
Reisleiterpremiär för min del, inte det lättaste att hitta ett tempo som passar.
Nåja, hoppas inte för många blev irriterade för att det gick för långsamt eller för fort.
Många nya ansikten och hojar också, skoj!
Tusen tack till vår sisteman på den orangea KLV'n!
J*vla idiot .... vi letade i varje kurva på tillbakavägen ..... så står du och rökar.... jajaRobz skrev:2204753och Mr K:s min när vi gjorde "Röka-tecknet" när de kom tillbaka o trodde vi vurpat!!! OBETALBART![]()
![]()
EDIT:
BTW, tack K för en tokgazzrunda![]()
Första gången i mitt liv ett högfartshopp, bägge hjulen i luften i 160+![]()
![]()
![]()
xyx skrev:2204808Tack för bra gazz!
Reisleiterpremiär för min del, inte det lättaste att hitta ett tempo som passar.
Nåja, hoppas inte för många blev irriterade för att det gick för långsamt eller för fort.
Många nya ansikten och hojar också, skoj!
Tusen tack till vår sisteman på den orangea KLV'n!
Jafan, motard e asball i H-berga,, Gött tempo emellanåt... På med bromsen och kedja så kan du skruva upp nästa gång..Nappe skrev:2204835Så ,nu e motarden invigd
Fan va ball den e o köra![]()
Du vet att det är mot mina principer att berömma dig men detta gjorde du fan bra. Hur otroligt det än låter lyckades du hitta ett vägavsnitt jag inte varit vilse på! Bra tempo, bra vägval, respekt för 50 sträckor, inga förlorade själar på vägen, det blirGSXR1100R skrev:2204950Trots att jag hade den största gruppen så lyckades jag inte tappa bort någon tror jag iaf, kul att köra onsdagsgazz det var inte igår, funderar på att köra en runda nästa år oxo.
Möghackan klamrade sig fast så jag lyckades inte bli av med henne heller.
/Räcerledaren
Fick tjata faan på gamlot om att få vara med om ett onsdagsgazz..Nu vet du varförMaverick_ou812 skrev:2205257
P.S. Gällande möghackan... såg att du höll fast henne då och då när hon kastade lystna blickar mot den mullrande röda Duccen.D.S.
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|