Onsdagsgazzet™ - 31/5 - NY INFO TILL DETTA GAZZ!!!

Tippar på

Stortorget ca: 1700-1745 Avfärd 1800
Staffanstorp ca: 1830-1845 Avfärd när vi från Lund kommit.

AleX skrev:
2204665 Jasså va de tröja... jag trodde det va "Baklampa av så klart"
Förväxla aldrig Silvertejp med Maskeringstejp! Den första är vävbaserad och håller, den senare är pappersbaserad och håller inte :mattias :rofl

....och Mr K:s min när vi gjorde "Röka-tecknet" när de kom tillbaka o trodde vi vurpat!!! OBETALBART :rofl :rofl :rofl

EDIT:
BTW, tack K för en tokgazzrunda :tummenupp
Första gången i mitt liv ett högfartshopp, bägge hjulen i luften i 160+ :eek: :rock :banana

Last edited:
Tack för bra gazz!

Reisleiterpremiär för min del, inte det lättaste att hitta ett tempo som passar.
Nåja, hoppas inte för många blev irriterade för att det gick för långsamt eller för fort.
Många nya ansikten och hojar också, skoj!

Tusen tack till vår sisteman på den orangea KLV'n!

xyx skrev:
2204808 Tack för bra gazz!

Reisleiterpremiär för min del, inte det lättaste att hitta ett tempo som passar.
Nåja, hoppas inte för många blev irriterade för att det gick för långsamt eller för fort.

Bra gazz.. vi var de som stack iväg i mindre trupp. Detta pga att jag skjutsade (tjejen hade aldrig åkt hoj innan) så vi började i långsamgruppen, men hon visade sig hänga med riktigt bra, därför stack vi :)

Gött gazz allihop, fint väder och mycket folk på Matoil. :tummenupp

Thx för ett gott gazz i mellan 2. Skall kolla på filmen o klippa o klistra så får jag se om det blir ngt att lägga upp. Men nu väntar en fete-ipren för min huvudvärk som nått oanade nivåer... :huvet

Robz skrev:
2204753 och Mr K:s min när vi gjorde "Röka-tecknet" när de kom tillbaka o trodde vi vurpat!!! OBETALBART :rofl :rofl :rofl

EDIT:
BTW, tack K för en tokgazzrunda :tummenupp
Första gången i mitt liv ett högfartshopp, bägge hjulen i luften i 160+ :eek: :rock :banana
J*vla idiot .... vi letade i varje kurva på tillbakavägen ..... så står du och rökar.... jaja

Hoppas att det inte gick för sakta ..... hehe :yoparty

Allt bra i snabb grupp :tummenupp

Last edited:
Första gazzet för mig och det var bara positivt. Trevligt folk, lagom tempo och riktigt bra stämning.

Blir fler onsdagar för mig :)

Trots att jag hade den största gruppen så lyckades jag inte tappa bort någon tror jag iaf, kul att köra onsdagsgazz det var inte igår, funderar på att köra en runda nästa år oxo.

Möghackan klamrade sig fast så jag lyckades inte bli av med henne heller.

/Räcerledaren

Tack för ett härligt och soligt GAZZ :banana

På hemvägen blev jag mobbad och fick köra i mitten med min Japshoj av 2st Italienare :D

//Cel

xyx skrev:
2204808 Tack för bra gazz!

Du funkade mycket bra som reisleiter tycker jag, inte lättaste att hitta ett tempo för långsamma gruppen :tummenupp

För min egen del så var det en ny erfarenhet att första gången åka låååångsamma gruppen.........en eloge även till tjejen på Viragon, inte den mest lättsvänga hojen :tummenupp

Nappe skrev:
2204835 Så ,nu e motarden invigd

Fan va ball den e o köra :yoparty
Jafan, motard e asball i H-berga,, Gött tempo emellanåt... På med bromsen och kedja så kan du skruva upp nästa gång.. :tummenupp

Tack till T509 för hoj lånet,, den e aslätt att snurra runt på vindalnde vägar med,, synd bara att kopplingen suger fett till motorbroms m.m.

Bilder från gazzet 31/5....mest en massa skit

Tack för en rolig runda.

Visst kan man önska en del mer av jippot i Malmö men sen är det ju inte det lättaste heller att få igenom så pass många hojar mitt i rusningen. Fast folk dom såg oss och har dom tur fattar dom vad vi pyssalde med.

Tog med mig kameran och får väl se till att öva lite och lära mig vad det ska var för instälningar innan det blir bra bilder. Här finns ett gäng iallafall.

http://www.friflaj.com/v-rod/gazza/index.html

Ses nästa onsdag :banana

GSXR1100R skrev:
2204950 Trots att jag hade den största gruppen så lyckades jag inte tappa bort någon tror jag iaf, kul att köra onsdagsgazz det var inte igår, funderar på att köra en runda nästa år oxo.

Möghackan klamrade sig fast så jag lyckades inte bli av med henne heller.

/Räcerledaren
Du vet att det är mot mina principer att berömma dig men detta gjorde du fan bra. Hur otroligt det än låter lyckades du hitta ett vägavsnitt jag inte varit vilse på! Bra tempo, bra vägval, respekt för 50 sträckor, inga förlorade själar på vägen, det blir :tummenupp

P.S. Gällande möghackan... såg att du höll fast henne då och då när hon kastade lystna blickar mot den mullrande röda Duccen. :D D.S.

Maverick_ou812 skrev:
2205257

P.S. Gällande möghackan... såg att du höll fast henne då och då när hon kastade lystna blickar mot den mullrande röda Duccen. :D D.S.
Fick tjata faan på gamlot om att få vara med om ett onsdagsgazz..Nu vet du varför :) :banana Fick svåra abstinensbesvär av ljudet...men inte färgen.. Pippigult ska det vara.. :pannkyss

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph