Onsdagsgazzet™ - 31/5 - NY INFO TILL DETTA GAZZ!!!

Maverick_ou812 skrev:
2205257 Du vet att det är mot mina principer att berömma dig men detta gjorde du fan bra.
Tack det va faktiskt riktigt kul idag, synd att man oftast inte kan köra på onsdagar, i övrigt så anser jag att Kartago bör förintas samt att Mr K är dum i huvet.

CeltaniC skrev:
2204971 Tack för ett härligt och soligt GAZZ :banana

På hemvägen blev jag mobbad och fick köra i mitten med min Japshoj av 2st Italienare :D

//Cel
Det var inte mobbing, det var "learning by doing", ett känt begrepp för att omvända vägleda vilsna själar. :)

Maverick_ou812 skrev:
2205546 Det var inte mobbing, det var "learning by doing", ett känt begrepp för att omvända vägleda vilsna själar. :)

O att du är vilse har du ju själv propagerat för länge o vi andra håller bara med...

Robz skrev:
2204753 Förväxla aldrig Silvertejp med Maskeringstejp! Den första är vävbaserad och håller, den senare är pappersbaserad och håller inte :mattias :rofl

....och Mr K:s min när vi gjorde "Röka-tecknet" när de kom tillbaka o trodde vi vurpat!!! OBETALBART :rofl :rofl :rofl

EDIT:
BTW, tack K för en tokgazzrunda :tummenupp
Första gången i mitt liv ett högfartshopp, bägge hjulen i luften i 160+ :eek: :rock :banana

:fatta! Anledningen till att regplåten lossna var att de två skruvarna som höll fast miniplåten inte palla trycket och beslutade sig för att ge upp.
Detta i sin tur ledda till att min "besiktningsanorning" drogs in i hjulet o slet loss nr plåt samt demolera bakdelen.
Tur i oturen så klarade baklampan sig.. (hängde i en tråd)

Officiellt så va de för att jag wheela på sjöborakan o gjorde en tolva :hihi

AleX skrev:
2205635 :fatta! Anledningen till att regplåten lossna var att de två skruvarna som höll fast miniplåten inte palla trycket och beslutade sig för att ge upp.
Detta i sin tur ledda till att min "besiktningsanorning" drogs in i hjulet o slet loss nr plåt samt demolera bakdelen.
Tur i oturen så klarade baklampan sig.. (hängde i en tråd)

Officiellt så va de för att jag wheela på sjöborakan o gjorde en tolva :hihi
Du är nominerad till Mr fulmek 2006 :lol

friflaj skrev:
2205223 Tack för en rolig runda.

Visst kan man önska en del mer av jippot i Malmö men sen är det ju inte det lättaste heller att få igenom så pass många hojar mitt i rusningen. Fast folk dom såg oss och har dom tur fattar dom vad vi pyssalde med.

Tog med mig kameran och får väl se till att öva lite och lära mig vad det ska var för instälningar innan det blir bra bilder. Här finns ett gäng iallafall.

http://www.friflaj.com/v-rod/gazza/index.html

Ses nästa onsdag :banana

Riktigt fina bilder det där! Bild nr 48 framhäver verkligen din expertis, man ser att du valt motivet med omsorg och kärlek. Kan det egentligen bli bättre? :tummenupp

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra