Onsdagsgazzet™ - 31/5 - NY INFO TILL DETTA GAZZ!!!

Mr K skrev:
2197261 Detta är mest så vi i RadicalRiders ska visa våran ståndpunkt med att vi tycker att billisterna inte ser oss i trafiken. Det är får våran egen säkerhet och jag hoppas att så många som möjligt ställer upp på detta. Det är inte så lång runda och vi gazzar som vanligt efteråt.

Äh! Varför ska man ställa upp för nån annan? Eller visa en ståndpunkt? Eller bry sig över huvudtaget? :död

Om allting klaffar så är jag på stortorget lite över fem.

Don Danielsan skrev:
2200290 kommer förmodligen att samköra från helsingborg...kommer ni att vara kvar på stortorget till dess att alla grupper anlänt (kristianstad, helsingborg, ni e ju malmö...) så att man kan haka på med ett onsdagsgazz?
Om jag inte misstar mig så är alla välkomna... Letar rätt på oss från RR, det är vi som är snyggast :hihi och häng på en runda...

BTW: Har en hoj till gaset så tackar K för ditt godhjärtade försök att sälja en relik till mig :pannkyss .. Kanske en annan gång,, nu ska det bucklas T509 hoj :yoparty

VÄDERPROGNOSEN:

Skurar i större delen av skåne fram till ca 10:00, sedan uppehåll i hela skåne förutom fortsatta skurar längs östra kusten som sedan dra ner åt ystad på kvällen.. 0-2mm nederbörd..

Last edited:
Ämnar också komma. Har fixat tankfäste o kamera o tänkte filma imorgon på gazzet. Första testrunda sas.

PGH skrev:
2202116 Ämnar också komma. Har fixat tankfäste o kamera o tänkte filma imorgon på gazzet. Första testrunda sas.

Då kan vi klippa ihop våra filmer. Jag skall också filma gazzet.:)

AleX skrev:
2202639 Hmm... vilket e nu stortorget :död

Vid Lilla Torg, Kramer, Etagé, cl & gram, Glorias lounge etc.

Zilversurfer skrev:
2202649 Då kan vi klippa ihop våra filmer. Jag skall också filma gazzet.:)

Vid Lilla Torg, Kramer, Etagé, cl & gram, Glorias lounge etc.

Tack Zilversurfer

Maffan skrev:
2202069 Om jag inte misstar mig så är alla välkomna... Letar rätt på oss från RR, det är vi som är snyggast :hihi och häng på en runda...

BTW: Har en hoj till gaset så tackar K för ditt godhjärtade försök att sälja en relik till mig :pannkyss .. Kanske en annan gång,, nu ska det bucklas T509 hoj :yoparty

VÄDERPROGNOSEN:

Skurar i större delen av skåne fram till ca 10:00, sedan uppehåll i hela skåne förutom fortsatta skurar längs östra kusten som sedan dra ner åt ystad på kvällen.. 0-2mm nederbörd..

Jag vill inte ha dina detaljerade väderprognoser :fatta! de är så negativa, SMHI´s för oss vanliga dödliga spår mkt bättre väder :)

El Garto skrev:
2202778 Jag vill inte ha dina detaljerade väderprognoser :fatta! de är så negativa, SMHI´s för oss vanliga dödliga spår mkt bättre väder :)
Men dom stämmer eller hur... VÄLKOMMEN TILL SKÅNE

Von Vettet skrev:
2197189 Låter som om man ska montera på stödhjul.min uppfattning om korteger är att man sitter och somnar med motortemp på ca 104 grader.....
Så jag får nog meddela att jag hoppar detta tråkprojekt......

väljer nog att i en mindre grupp skruva upp tempot i häckeberga istället!!
Men till er som "vill leva"..........kör inte för sakta,för då faller ni, och ta med er proppar för att lyssna på fiskebåtarna med screaming eagles kan bli drygt!! :D

Håller med!
Blir nog oxå en mindre grupp eller 2 mans köra idag än o luffa i kortege med haschmopeder.
Visst hela tanken med kortegen är fin och bra men tror föga det hjälper nåt vidare.

Någon som är sugen på att samlas upp någonstans och göra ett eget gazz i medel till lagom raskt tempo?

R1 racer skrev:
2202937 Håller med!
Visst hela tanken med kortegen är fin och bra men tror föga det hjälper nåt vidare.
Nä, det är bättre att inte göra nåt alls då va.. :va :3freak

R1 racer skrev:
2202937
Någon som är sugen på att samlas upp någonstans och göra ett eget gazz i medel till lagom raskt tempo?
Det blir ju gazz från matoil som vanligt..

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra