Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Var inträffade olyckan mer exakt. Vilken typ av räcke körde han på? Var det ett mitträcke eller ett räcke vid sidan av vägen?
Om uppgiften Stenestad-Klippan stämmer gissar jag på ett sidoräcke. Det var iaf dem jag syftade på i mitt tidigare inlägg.
Låter som samma kurva där Alex med den gula ducati 748 körde in i förra året och bröt nyckelbenet.
Den är inte värre än annan kurva egentligen, men reptilhjärnan kommer in och säger shit....
Kan någon lägga upp en bild eller dyligt på kurvan så alla vet vilken kurva vi pratar om, etc.
(Jag tror jag vet vilken det är, och som Mats säger, det ligger ofta grus där...)
Om det visar sig att folk åker av i en specifik kurva kanske man bör lyfta en varningens finger genom en genomgång innan körningen och sänka tempot där fortsättningsvis.
Inte menat som kritik utan som förslag inför framtiden.
Om det visar sig att folk åker av i en specifik kurva kanske man bör lyfta en varningens finger genom en genomgång innan körningen och sänka tempot där fortsättningsvis.
Inte menat som kritik utan som förslag inför framtiden.

Lätt att vara eftrerklokVägen från stenestad och ner och många av dom andra vägarna som vi kör är fyllda av avkörningskurvor.
Håller helt med dig men skulle alla riskfyllda partier gås igenom innan TTn så får vi starta en OT
Vill absolut inte verka negativ till ditt inlägg ,för alla skall hem hela från en TT, denna gången blev det inte så men det går inte obemärkt förbi.
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |