Olika motorcyklar, samma glädje?

Är benägen att hålla med dig, man njuter utav alla fördelarna och skiter i resten. Alltså blir en dag på konstig hoj, en bra dag! Toyman, är ibland nöjd med lagom!

Hellre en dag med konstig hoj, än en dag utan! :tummenupp

Håller på att sälja "förstahondan", men jösses vad jag gillar att köra den märker jag, även om det såklart är en viss skillnad mot zzr'en!:banana

Ja trots att min Dominator 250 ofta tas för en moppe och trots att den bara toppar 100 med mig på, så är det ändå när jag puttrar fram på den som jag tillfälligtvis känner mig fri och lycklig. :yoparty

Lika roliga är de inte. Jag har kört det mesta med. HD är raggarbil på två hjul. Rätt kul känsla att mullra fram i lagom takt. Jag satt rätt obekvämt så jag skulle inte vilja åka långt. Motard är ett gapskratt på två hjul inne i stan och på krokiga vägar. Min egen cafe hoj är rolig nästan överallt. Saknar en del effekt mot R hojar. Sportisar är inget kul att köra inne i stan, landsvägen däremot hur kul som helst. Offroad i en hage är också askul.

Antingen gillar man att köra motorcykel eller så är man väl en adrenalinjunkie och då faller tamare hojar bort. Jag har haft roligt på de flesta hojar.
även en adrenalin junkie kan ha kul på dom flesta hojar om man gör "rätt" :hihi

Lika roliga är de inte. Jag har kört det mesta med. HD är raggarbil på två hjul. Rätt kul känsla att mullra fram i lagom takt. Jag satt rätt obekvämt så jag skulle inte vilja åka långt. Motard är ett gapskratt på två hjul inne i stan och på krokiga vägar. Min egen cafe hoj är rolig nästan överallt. Saknar en del effekt mot R hojar. Sportisar är inget kul att köra inne i stan, landsvägen däremot hur kul som helst. Offroad i en hage är också askul.

Antingen gillar man att köra motorcykel eller så är man väl en adrenalinjunkie och då faller tamare hojar bort. Jag har haft roligt på de flesta hojar.

Det ligger kanske något i vad du säger, att om man inte är såld på just effekt till max så kanske det är kul med betydligt fler hojar och ibland kanske det vore det säkraste valet men tyvärr så faller jag inte inom de ramarna. Men visst kanske lite tänkvärt!
Bra att du inte missuppfattade mig då jag inte menade att såga någon eller deras val. Alla är ju olika!
MVH

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...