OK/Q8 SBK Racing 15W-50 Lösvikt, vart var det?

Det är riktigt billigt om man köper över 19 liter (även under men går man ihop några stycken så blir det ännu mer lönsamt).
Spelar ju knappast ngn roll om du köper 4 eller 20 liter. Besparingen blir ju bara någon krona per liter. Om du själv skall ha 4 liter blir det ju under 10 SEK i besparing.

Lite kul hur dom i kolumnen för 1-19 liter anger pris inkl moms och resterande kolumner anger exkl moms. Så som tukkla skriver, ytterst lite man sparar genom att köpa ett stort parti (över 19l).

Lite kul hur dom i kolumnen för 1-19 liter anger pris inkl moms och resterande kolumner anger exkl moms. Så som tukkla skriver, ytterst lite man sparar genom att köpa ett stort parti (över 19l).

Och så jävla oobservant var jag:näsblod. Ja, ja i vilket fall som helst är det billigt.

Vem är den hemliga försäljaren?

Skicka mig gärna ett PM om var och vem det är ni pratar om. Jag behöver olja till min cykel nu och jagar bra priser. Måste ha 10w-50 till min KTM.

Skicka mig gärna ett PM om var och vem det är ni pratar om. Jag behöver olja till min cykel nu och jagar bra priser. Måste ha 10w-50 till min KTM.

Det är inte specieltl hemligt, här hittar du nummer.

Butiken ligger i Alvhem, strax efter Älvängen om du kör längs E45. Där finns bara en mack, så du kan inte köra fel.

Det är inte specieltl hemligt, här hittar du nummer.

Butiken ligger i Alvhem, strax efter Älvängen om du kör längs E45. Där finns bara en mack, så du kan inte köra fel.

Jag måste ha varit helt blind. Det stod ju för fasen i början av tråden. Skulle just radera mitt inlägg när du svarade. Tack i alla fall och hoppas ni förlåter en blind gammal gubbe. ;-)

Det ska tydligen gå och beställa en större dunk på lokala OK-macken till i princip samma pris. Jag har inte prövat själv dock.

Nyheter
Stark Varg EX, en smygande ninja!

Nu har jag och Varg EX hunn...

BMW presenterar Vision CE

I samband med IAA Mobility ...

Honda lanserar elmotorcykeln WN7

Honda har presenterat eldri...

Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer