OK/Q8 SBK Racing 15W-50 Lösvikt, vart var det?

Jag har kört samtliga mina hojar på den här oljan, FZR1000, GPZ500, CBR929RR osv. utan några som helst problem. Har dessutom flertalet kompisar som har den i allt från endurohojar till sporthojar till glidare.

Det finns säkert nån gnällkärring som har läst för många kemiböcker om oljor och hävdar att det enda rätta är att själv gräva upp råoljan och sedan raffinera den i vedboden, men dom bortser jag ifrån. Jag har absolut inget att klaga på när det gäller den här oljan. Bra service är det också! :tummenupp

Så får man ju en bild på säljaren själv, Benny Mortensen, på etiketten.

någon som har en adress lr kan painta lite åt mej och tala om vart det ligger.

:)

Adolf Fredriks väg 14.

har dom 2t olja där också?

MEN LÄS FÖR HELVETE.

lr kan du inte det?

det står lixom en bit upp där i tråden vilken olja dom har hemma.

ha en trevlig kväll:)

Skrivet av T4pp3r.

Last edited:
Billigt

Jag som tycker att jag köper den sbk racing billigt när jag ger 1200:- för 20litersdunken:tummenupp sedan säljer ica den billigare:va

Håll tråden vid liv så att fler upptäcker den eminenta handlaren!

Var dit och köpte olja till både bil och mc. Hojen bytte jag på idag, och lådan är det inga som helst problem med! :tummenupp

Tycker att han marknadsför sig lite dåligt, men då kan väl vi hjälpa karln på traven eftersom det pressar de andra handlarna en del så att ockret kan upphöra.

Kan även upplysa om att han har billiga oljefillter till de flesta hojar också...
50kr/st till Husan, Karlström Motor = 60kr/st för samma fabrikat. Inget ont om Karlstöm dock som är mycket bra på allt annat.

Han har mer än vad som står på listan tidigare i tråden. avfettning, thinnner mm men han har skit bra priser på crossdäck också för de som är intresserade.

Vi har köt hoj länge i vårn fam, och vi har köpt där sen 80-talet så gyna honom så han kan hålla sina låga priser :tummenupp

Dax å byta olja igen...
Puffar tråden lite samtidigt ifall de e nån som inte vet att de e billigt på svenssons livs.
56:-/litern

Någon som skall åka dit snart? jag behöver köpa olja betalar gärna en slant om någon kan ta med till mig.

/ Oskar

ja ska fan åka ditt efter helgen verkar ju grymt

Fan är det ingen i sthlms trakterna som kan göra som denna karln?

Just OKQ8´s 15-50 SBK olja skall man kunna beställa på 20 liters dunk på vilken OKQ8 mack som helst för ~65 kr/liter.

Förbenat...Jag får pynta hela 63:20 när jag köper den på lokale OK macken runt hörnet på 20lit. Ska genast pruta :mad: :rolleyes:

jag kan tillägga att Svenssons livs har lite allt möjligt, inte bara oljor. jag har köpt både kläder och reservdelar där! :yoparty

jag kan tillägga att Svenssons livs har lite allt möjligt, inte bara oljor. jag har köpt både kläder och reservdelar där! :yoparty

helt riktigt, han har en del hemma resten beställer han hem till dagen efter, min familj har köpt oljor där sen jag var barn och hans priser slår det mesta. klart värt en tur för er som inte bor nära som jag ;-)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT