OK/Q8 SBK Racing 15W-50 Lösvikt, vart var det?

Lika roligt varje gång man säger till nån att man handlat olja
på ICA :)

"Va i...! Eru dum i huve elle?"

Hur vill ni göra med kärl? Man tar ju med sig eget dit upp.
Vill ni att jag fixar bulk å ni kommer hem till mig å hämtar i eget kärl? Eller ska jag fixa bensindunk på jobbet?
5l 49:-
10l 59:-

Jag skall upp till THN så jag tar det på vägen..

Tack iaf för hjälpen/erbjudandet :tummenupp

så vitt jag vet kan man beställa en 20 liters dunk på vilken okq8 mack som helst och betala 65:- per liter 1300:- för dunken man måste så klart köpa hela men billigare än literflaskor iallafall

Vill ni att jag fixar bulk å ni kommer hem till mig å hämtar i eget kärl? Eller ska jag fixa bensindunk på jobbet?

Jag kom på att jag skall förbi trollhättan fram i genom här så jag kan lika gärna svänga förbi där så slipper du tänka på mig :D tack ändå! :tummenupp

dom har dunkar där uppe. jag föredrar 5 litare men dom har en 10a som är helt ok oxå.

kostar en tjuga styck eller nåt

Jag har precis kommit hem från Svenssons Livs i Alvhem och gubben där berättade att SBK Racing har viskositeten 10W-50 numer, istället för 15W-50 som tidigare. Han har bara inte hunnit ändra i listan. Ifall ngn undrar..:)

Jag har precis kommit hem från Svenssons Livs i Alvhem och gubben där berättade att SBK Racing har viskositeten 10W-50 numer, istället för 15W-50 som tidigare. Han har bara inte hunnit ändra i listan. Ifall ngn undrar..:)

Åfan, har de bytt nyligen??
När jag köpte i början av mars sa han ingenting...

Åfan, har de bytt nyligen??
När jag köpte i början av mars sa han ingenting...

Hur nyligen vet jag inte, utan det var det han sa nu och på min etikett står det 10W-50 som han klistrade på dunken. Han pratade om att det har kommit nya rön om vilken viskositet som var bäst lämpad för MC och det har väl Q8-Oils anammat antar jag.

Jag hade kvar 15W-50 från förra året som jag hällde i hojen nu, och tänkte handla ny olja för att ha när säsongen lider mot sitt slut.

Last edited:
Går det fortfarande att köpa är min fråga? någon som vet?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT