Med facit i hand blev den inte så pjåkig ändå. Någon klagade på nallen såg jag däremot.
Jiddra inte med nallen.![]()
Ungar har spargrisar.
Hela du är ointressant för övrigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Med facit i hand blev den inte så pjåkig ändå. Någon klagade på nallen såg jag däremot.
Jiddra inte med nallen.![]()
Sanning likväl som önsketänkande antar jag?
Nä, fyför fan, nu må jag sova.
När jag är ute i provinserna med dieselmercan och sover i bilen på rastplatser brukar jag rita "Ollad" i imman på insidan av rutorna innan jag somnar.
Att du inte stannar på långtradarfickor och skriver "välkomen in" på polska![]()
Du som är åt andra hållet kan ju ritsa följande i imman:
"Här vilar Fröken Höger"
Ungar har spargrisar.
Ungar har spargrisar.
Du är en spamkung, som sprider en hel del oväsentligheter...., a.k.a. AndreasNo.
Moderatorerna får hålla efter era inlägg även med ert nya nick pga ni har viss förmåga att kalla folk för idiot.
Varför fortsätter inte permanentbanningen är mig gåtfullt...
Jag vet, det är därför jag har nalle. Alt. Hello Kitty-skål, som tydligt framgick av tråden.
Hur går det med dansen i allmoge-helvetet förresten?
Hähä, ja han börjar få sin gamla framtoning åter. Det var lite katten kring het gröt första tiden.![]()
Du är en spamkung, som sprider en hel del oväsentligheter...., a.k.a. AndreasNo.
Moderatorerna får hålla efter era inlägg även med ert nya nick pga ni har viss förmåga att kalla folk för idiot.
Varför fortsätter inte permanentbanningen är mig gåtfullt...
Hmm... fan lite besviken av din replik, bättre kan du än sånadär gamla skitsaker, dansen bjuckar jag ju på o har tillome försökt hitta för o lägga upp igen så kom igen..
Hit me med nåt bättre slapptask!
Du är ganska ointressant, hela tråden handlar ju mer eller mindre om att va elak så va fan.
Dehäringa "ni" du pratar om, är det AndreasNo och jag? För isåfall är det ju som du själv väldigt detektivaktigt kommit fram till en o samma person, således inga "ni".
Nu kan vi lika gärna stänga tråden... för mer ointressant än det här inlägget ovan blir det inte.![]()
Nej inte stänga, men vi kan börja göra listan:
- katt-klistermärke
- AndreasNo aka Norman (fd perm-bannad medlem)
- Markus Nalle med massa pengar som snart skall föda ca 10 papp
- MSN/Facebook status hos folk
Man inbillar sig att det är samma människor som kan tänkas ha en sådan här hemma:
http://teknikmagasinet.se/db.pl?tf=product.html&artnr=660499
Fast just "Baby on board" känns som man kan få en tankeställare av, om man tycker en katt är något att bry sig om borde man inte haft körkort ens från början. Kvadda en baby vore jobbigt, kvadda en katt är som en skata ungefär.
På tal om ointressant. Och skyltar.
Om jag sätter en skylt på min brevlåda där det står "Ingen reklam tack, och inga gratistidningar heller för den delen" så måste brevbäraren tycka det är jävligt ointressant, för han fortsätter lassa in lokaltidningar och all möjlig annan skit som jag undanbett mig![]()
Men poängen är ju den att jag skulle aldrig krocka med flit även om det inte var någon bäbis i bilen. Den tillför liksom ingen säkerhet.
Man skall tycka som sina idoler...
![]()
Hähä, ja han börjar få sin gamla framtoning åter. Det var lite katten kring het gröt första tiden.![]()
- TV.
- Sport.
- Dokusåpor.
- Lekprogram, typ Let's Dance.
- Melodifestivalen.
- "Kändisar".
Med flit nej, men visst kanske man tänker till på t.ex. avståndet av en sådan skylt, precis som man kan tänka till på hastigheten när man ser en dagisskylt. Det betyder ju inte att man smaskar över en dagisklass med flit om det inte skyltas för daghem.
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |