Ointressant

Att du inte stannar på långtradarfickor och skriver "välkomen in" på polska :crash

Var det inte du som skrek: "Fy fan vad jag önskar att jag vore en Merca-Ambulans! Bara upp med baken och in med en hel sporthojskille!!"?

Last edited:
Ungar har spargrisar.
Hela du är ointressant för övrigt.

Du är en spamkung, som sprider en hel del oväsentligheter...., a.k.a. AndreasNo.
Moderatorerna får hålla efter era inlägg även med ert nya nick pga ni har viss förmåga att kalla folk för idiot.

Varför fortsätter inte permanentbanningen är mig gåtfullt...

Last edited:
Ungar har spargrisar.
Hela du är ointressant för övrigt.

Jag vet, det är därför jag har nalle. Alt. Hello Kitty-skål, som tydligt framgick av tråden.

:fakta

Hur går det med dansen i allmoge-helvetet förresten? :D

Du är en spamkung, som sprider en hel del oväsentligheter...., a.k.a. AndreasNo.
Moderatorerna får hålla efter era inlägg även med ert nya nick pga ni har viss förmåga att kalla folk för idiot.

Hähä, ja han börjar få sin gamla framtoning åter. Det var lite katten kring het gröt första tiden. :hihi

Last edited:
Jag vet, det är därför jag har nalle. Alt. Hello Kitty-skål, som tydligt framgick av tråden.

:fakta

Hur går det med dansen i allmoge-helvetet förresten? :D

Hähä, ja han börjar få sin gamla framtoning åter. Det var lite katten kring het gröt första tiden. :hihi

Hmm... fan lite besviken av din replik, bättre kan du än sånadär gamla skitsaker, dansen bjuckar jag ju på o har tillome försökt hitta för o lägga upp igen så kom igen..

Hit me med nåt bättre slapptask!

Du är ganska ointressant, hela tråden handlar ju mer eller mindre om att va elak så va fan.
Dehäringa "ni" du pratar om, är det AndreasNo och jag? För isåfall är det ju som du själv väldigt detektivaktigt kommit fram till en o samma person, således inga "ni".

Last edited:
Hmm... fan lite besviken av din replik, bättre kan du än sånadär gamla skitsaker, dansen bjuckar jag ju på o har tillome försökt hitta för o lägga upp igen så kom igen..

Hit me med nåt bättre slapptask!

Du är ganska ointressant, hela tråden handlar ju mer eller mindre om att va elak så va fan.
Dehäringa "ni" du pratar om, är det AndreasNo och jag? För isåfall är det ju som du själv väldigt detektivaktigt kommit fram till en o samma person, således inga "ni".

Nu kan vi lika gärna stänga tråden... för mer ointressant än det här inlägget ovan blir det inte. :glömdet

Nu kan vi lika gärna stänga tråden... för mer ointressant än det här inlägget ovan blir det inte. :glömdet

Nej inte stänga, men vi kan börja göra listan:

• katt-klistermärke
  • AndreasNo aka Norman (fd perm-bannad medlem)
  • Markus Nalle med massa pengar som snart skall föda ca 10 papp
  • MSN/Facebook status hos folk

Nej inte stänga, men vi kan börja göra listan:

• katt-klistermärke
  • AndreasNo aka Norman (fd perm-bannad medlem)
  • Markus Nalle med massa pengar som snart skall föda ca 10 papp
  • MSN/Facebook status hos folk

Så fan heller att ja ligger före din nalle! :mad:
Din nalle har fått +3 jag har bara fått minus :D

Man skall tycka som sina idoler...

bush-eating-cat.jpg

Man inbillar sig att det är samma människor som kan tänkas ha en sådan här hemma:
http://teknikmagasinet.se/db.pl?tf=product.html&artnr=660499

Muwahaha. Den där var faktiskt nästan lite rolig. Men jag tror inte att jag kommer att ha någon sådan i mitt kök i alla fall. Däremot att köpa som spexig present till någon polare.

Fast just "Baby on board" känns som man kan få en tankeställare av, om man tycker en katt är något att bry sig om borde man inte haft körkort ens från början. Kvadda en baby vore jobbigt, kvadda en katt är som en skata ungefär.

Jo. Visst är det väl så att om man orsakade en olycka som ledde till att ett spädbarn dog så skulle det kännas lite jobbigt.
Men poängen är ju den att jag skulle aldrig krocka med flit även om det inte var någon bäbis i bilen. Den tillför liksom ingen säkerhet.
Särskilt inte som man måste vara farligt nära bakom för att kunna läsa skylten.

På tal om ointressant. Och skyltar.

Om jag sätter en skylt på min brevlåda där det står "Ingen reklam tack, och inga gratistidningar heller för den delen" så måste brevbäraren tycka det är jävligt ointressant, för han fortsätter lassa in lokaltidningar och all möjlig annan skit som jag undanbett mig :mad:

Det där hade jag också problem med tills jag råkade ertappa reklamutdelaren på bar gärning. Det visade sig att han nog inte var tillräckligt bra på att läsa för att hinna med det. Han var helt enkelt snabbare på att dela ut reklam än ett läsa.

Last edited:
Folk som börjar meningar med "Gissa vad jag..." alternativ "Gissa vem jag..."

Den är precis som de där jäkla statusuppdateringarna som "9 dagar kvar..."

Men poängen är ju den att jag skulle aldrig krocka med flit även om det inte var någon bäbis i bilen. Den tillför liksom ingen säkerhet.

Med flit nej, men visst kanske man tänker till på t.ex. avståndet av en sådan skylt, precis som man kan tänka till på hastigheten när man ser en dagisskylt. Det betyder ju inte att man smaskar över en dagisklass med flit om det inte skyltas för daghem.

Man skall tycka som sina idoler...

bush-eating-cat.jpg

Haha, han är bäst! Klockrent inlägg. :D

:banana

Last edited:
- TV.
- Sport.
- Dokusåpor.
- Lekprogram, typ Let's Dance.
- Melodifestivalen.
- "Kändisar".

- TV.
- Sport.
- Dokusåpor.
- Lekprogram, typ Let's Dance.
- Melodifestivalen.
- "Kändisar".

Nu blir det pensionärspoäng på mig... :)

Men Lekprogram så hamnar På Spåret högt i vårt hus. :)
Melodifestivalen kollade vi på, men ringde inte in i alla fall.
Kändisar har jag respekt för, men jag skulle aldrig kalla dokusåpaloosers för kändisar! Sen hur Carolina Gynning har lyckats bli programledare och tjäna massa pengar som frontfigur förstår jag inte... men så har jag inte stått i rakat fittan i förnedringstv heller.

Med flit nej, men visst kanske man tänker till på t.ex. avståndet av en sådan skylt, precis som man kan tänka till på hastigheten när man ser en dagisskylt. Det betyder ju inte att man smaskar över en dagisklass med flit om det inte skyltas för daghem.

Nej. Faktiskt inte. Jag försöker alltid anpassa min körning så att jag ska vara rimligt säker på att inte braka in i någonting. Skylten gör ingen större skillnad.
Visst kan väl kanske skylten som sitter utanför dagiset och varnar för att det kan vara barn i rörelse göra att man tänker till lite extra men den sitter ju då faktiskt en bit i förväg och är dessutom med läsbar textstorlek så man klarar av att läsa den och kan förbereda sig.

På landsvägen kommer jag aldrig så nära framförvarande att jag kan läsa den där skylten med baby on board då det innebär att jag måste köra så nära att jag garanterat skulle braka in i framförvarande om dom bromsade. Jag ser den bara när jag stannat vid ett rödljus. Så på mig har den ingen effekt alls faktiskt. Ska dom ha någon nytta av den så ska den i så fall ha avsevärt större bokstäver så den går att läsa på håll.

Den där skylten skulle göra klart mer nytta om det var lite mer nödvändig info...

"Varning, fruntimmer bakom ratten!"
"Varning! Blondin i bilen"
"Iaktag försiktighet, gubbe med keps"
"Mitt PROmedlemskap har förfallit"

:gnissla

(Bäst att gömma sig nu... he he he)

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion