Offroad film

  • Thread starter Thread starter HanneZ
  • Start date Start date
YamahaJojje skrev:
ja det e sant... men bättre att lägga pengarna på skolor och sjukvård...


Eu styr det mesta sånt,tex har dom ordrar att hålla iordning vägar etc,men visst hade det varit bättre att lägga pengarna på sjukvård och skolor,vi har regeringen att tacka för det pga alla flyktingar som kommit hit,dom kostar väldigt mycket pengar och dom fattar inte att det finns för många i sverige.
Statsskulden lär ju knappast sjunka med åren.
 
hehe, inga problem ja kan ta kritik =P

mjo borde skaffa lite skydd... e inte säker på om ja ska ha kvar hojen bara...

men foten kan va bra o sätta i backen om de går långsamt! O står upp de gör ja när de blir guppit =)
 
HanneZ skrev:
hehe, inga problem ja kan ta kritik =P

mjo borde skaffa lite skydd... e inte säker på om ja ska ha kvar hojen bara...

men foten kan va bra o sätta i backen om de går långsamt! O står upp de gör ja när de blir guppit =)

Tycker det är kul att se videos av variende kvalite, jag är inte heller någon stjärna.... keep em coming :fyllisar
 
Jimsan skrev:
Tycker det är kul att se videos av variende kvalite, jag är inte heller någon stjärna.... keep em coming :fyllisar
mjo va lite så de va tänkt... att filma o klippa ihop när vi åkte även fast vi inte är några stjärnor! =)
 
hade lite dator haveri här igår för strömen gick o massa strul! Nu så ska de gå o ladda ner filmen igen!

/ Hannes
 
cybber skrev:
Vad e det här ....
Öva lite på å köra innan du filmar...
Å användskydd för f-n.... men ingentligen inte mit prob...
Stå upp, å på med föterna på fotpinnarna ...
Här är lite riktigt film ..
http://film.soe.se/filmer/grus/unsafe_at_any_speed_01.mpg

Hoppas min kritig inte var för mördande ...

Jo, den filmen e riktigt bra! :fakta The Wanderer(svart TT600E), Zeb Macahan(gul DR350S) och KTMDanne(blåorange KTM Adventure) som var med i filmen finns här på forumet.

Silwer: "det är lite effekt i de där, men allt beror på vad man jämför med.
Det är dock tillräkligt för att köra på slangen o även betydligt hårdare än vad som ses på filmen."

Precis...
 
Last edited:
Emmi skrev:
Jo, den filmen e riktigt bra! :fakta The Wanderer(svart TT600E), Zeb Macahan(gul DR350S) och KTMDanne(blåorange KTM Adventure) som var med i filmen finns här på forumet.

Silwer: "det är lite effekt i de där, men allt beror på vad man jämför med.
Det är dock tillräkligt för att köra på slangen o även betydligt hårdare än vad som ses på filmen."

Precis...

Snabb nerladdning, rolig och längre än 1 minut. Vad mer kan man begära en tråkig dag på jobbet!?
Även kul med folk med lite självdistans som gör ett sådant slut!!! :tummenupp
 
oscar skrev:
Snabb nerladdning, rolig och längre än 1 minut. Vad mer kan man begära en tråkig dag på jobbet!?
Även kul med folk med lite självdistans som gör ett sådant slut!!! :tummenupp
Precis, den e bra... slutet gör mycket!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top