YamahaJojje
Hojlös
nä men skrota noll visionen den e omöjligTherudeboy skrev:Tänk på att vägverket totalt skiter i oss mc folk.Vi ingår ju inte ens i noll visonen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nä men skrota noll visionen den e omöjligTherudeboy skrev:Tänk på att vägverket totalt skiter i oss mc folk.Vi ingår ju inte ens i noll visonen.
YamahaJojje skrev:nä men skrota noll visionen den e omöjlig
ja det e sant... men bättre att lägga pengarna på skolor och sjukvård...Therudeboy skrev:Säkert men dom måste ju ha något att kämpa för![]()
YamahaJojje skrev:ja det e sant... men bättre att lägga pengarna på skolor och sjukvård...
HanneZ skrev:hehe, inga problem ja kan ta kritik =P
mjo borde skaffa lite skydd... e inte säker på om ja ska ha kvar hojen bara...
men foten kan va bra o sätta i backen om de går långsamt! O står upp de gör ja när de blir guppit =)

mjo va lite så de va tänkt... att filma o klippa ihop när vi åkte även fast vi inte är några stjärnor! =)Jimsan skrev:Tycker det är kul att se videos av variende kvalite, jag är inte heller någon stjärna.... keep em coming![]()
HanneZ skrev:ahh, va ute o filma lite när vi körde ida! lite bättre än senast =)
http://hannez.aint.nu/mc/dr350/hannezdrII.mpg
eller http://hannez.aint.nu/mc/dr350/film.html (höger klicka o välja spara som, save as etc).
/ Hannes
, cybber skrev:Vad e det här ....
Öva lite på å köra innan du filmar...
Å användskydd för f-n.... men ingentligen inte mit prob...
Stå upp, å på med föterna på fotpinnarna ...
Här är lite riktigt film ..
http://film.soe.se/filmer/grus/unsafe_at_any_speed_01.mpg
Hoppas min kritig inte var för mördande ...
The Wanderer(svart TT600E), Zeb Macahan(gul DR350S) och KTMDanne(blåorange KTM Adventure) som var med i filmen finns här på forumet.Emmi skrev:Jo, den filmen e riktigt bra!The Wanderer(svart TT600E), Zeb Macahan(gul DR350S) och KTMDanne(blåorange KTM Adventure) som var med i filmen finns här på forumet.
Silwer: "det är lite effekt i de där, men allt beror på vad man jämför med.
Det är dock tillräkligt för att köra på slangen o även betydligt hårdare än vad som ses på filmen."
Precis...
Precis, den e bra... slutet gör mycket!oscar skrev:Snabb nerladdning, rolig och längre än 1 minut. Vad mer kan man begära en tråkig dag på jobbet!?
Även kul med folk med lite självdistans som gör ett sådant slut!!!![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |