Offroad film

  • Thread starter Thread starter HanneZ
  • Start date Start date
HanneZ skrev:
hehe, de får ja ut o öva på imorrn, ska hitta ett lagom mjukt ställe bara så ja slipper o få ont i baken när ja slår över lr slår åt siden lr nåt =P
e ju rätt sunkit me effekt i min stakkars dr350
Jag har gott om det! hehe Det e lättare att öva där det e torrt men det blir nog svårt att hitta imorgon... Jävla väder! Snö vill jag ha!
 
Härlig känsla när man vet att framhjulet inte har fäste :) lycka till med övandet :>
 
får nog montera bort mina balong blinkers osså för annars lär ja bli hängandes i knävecken efter hojen hehe
 
det e hyffsat tort här ute i skogen, de torkar undan riktigt fort!
Mjo mobil har ja med mig. Brukar alltid åka tillsammans med nån, blir roligare osså då man hetsar varann o köra fortare o fortare, vem sa att grupp tryck va något dålit? hehe
 
HanneZ skrev:
det e hyffsat tort här ute i skogen, de torkar undan riktigt fort!
Mjo mobil har ja med mig. Brukar alltid åka tillsammans med nån, blir roligare osså då man hetsar varann o köra fortare o fortare, vem sa att grupp tryck va något dålit? hehe


Då e det bara att gasa!!! :rock :rock :rock
 
HanneZ skrev:
hehe, de får ja ut o öva på imorrn, ska hitta ett lagom mjukt ställe bara så ja slipper o få ont i baken när ja slår över lr slår åt siden lr nåt =P
e ju rätt sunkit me effekt i min stakkars dr350

Inga problem att wheela med DRen...
Zeb_Macahan...
abd.jpg
 
HanneZ skrev:
det e hyffsat tort här ute i skogen, de torkar undan riktigt fort!
Mjo mobil har ja med mig. Brukar alltid åka tillsammans med nån, blir roligare osså då man hetsar varann o köra fortare o fortare, vem sa att grupp tryck va något dålit? hehe

Du är inte så mycket för att köra med breställ va?:-)
 
YamahaJojje skrev:
hehe tur man har egen mark...

Allvar? Du råkar inte bo i det Ekeby som ligger i Skåne utanför Helsingborg?
Hade varit överdrivet ball, bor inte långt därifrån :yoparty
 
Ser trevligt ut, blev assugen på att köpa en 4-takt och ge mig ut i skogen!

Har du länk till din första film också?


btw: när du ska göra 180 grads vändningar så ge på mer gas tidigare så kommer du runt extra snävt, våga prova, gör ju inte så mycket om du skulle gå omkull i de farterna :)
 
mmm, tror ja fucka mig när ja satte på nya bakdäcket, ska iväg o köpa ny slang imorrn o meka på, måste köra nu när de e hyffsat varmt ute
 
Jo, men effekten finns ju, och du sa att det var så lite effekt...
 
det är lite effekt i de där, men allt beror på vad man jämför med.
Det är dock tillräkligt för att köra på slangen o även betydligt hårdare än vad som ses på filmen.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top