Offroad film

• Thread starter Thread starter HanneZ
  • Start date Start date
ha ha.. rolig film. kul att se att det finns andra som tycker det är roligt att spruta grus med bakdäcket :yoparty
jag måste fan ta och filma lite när vi är ute och nybörjarsladdar med våra crossar.

hehe jo de e klart, men med mer effekt bör de ju va lättare o åka bakhjulsåka, får verkligen inte grepp, sätter mig längst bak o gasar, 1:an spinner bara, 2:an reser väl sig lite men... inge vidare...

HanneZ skrev:
hehe jo de e klart, men med mer effekt bör de ju va lättare o åka bakhjulsåka, får verkligen inte grepp, sätter mig längst bak o gasar, 1:an spinner bara, 2:an reser väl sig lite men... inge vidare...
ok du får du ställa dig upp och rycka till kan bli farligt dock...

HanneZ skrev:

Jag tror du fegar för mycket :D

hehe, mjo tippar på feghet, men känns ju bra o skylla på nåt =P

HanneZ skrev:
hehe, de får ja ut o öva på imorrn, ska hitta ett lagom mjukt ställe bara så ja slipper o få ont i baken när ja slår över lr slår åt siden lr nåt =P
e ju rätt sunkit me effekt i min stakkars dr350
ja men mjukt = med dåligt grepp oftast hehe Hur många pollar e det i 350:n

23 kw! ja har bara mellankort än så länge, övergår i tungt den 28 juni -04, har en gixxer som står o väntar i garaget, blir svårt o hålla tummarna i styr i vår =P

HanneZ skrev:
hehe, mjo tippar på feghet, men känns ju bra o skylla på nåt =P

Jag vågade inte heller först på min 250 och när jag väl lärt mig var jag nära skogen eller rättare sakt jag ska ha tur att jag missade träden,men jag fortsatte. bara gasa och ha bromsen beredskap :)

Therudeboy skrev:
Jag vågade inte heller först på min 250 och när jag väl lärt mig var jag nära skogen eller rättare sakt jag ska ha tur att jag missade träden,men jag fortsatte. bara gasa och ha bromsen beredskap :)
ja antingen så gasar man eller bromsar lika på jämna varv e för loosers!

mjo, fast är rätt vettigt ändå, ja känner nu att efter 2 sommrars åkande så e ja nog aningen mer lämpad för o köra gixxer...

mjo de kan ju tänkas... går ju köra ihjäl sig på 125:a o de e ju på förslag att man ska få köra de med b-kortet...

mjo, fast oftast så ere ju bara mc-föraren som råkar illa ut...

Tänk på att vägverket totalt skiter i oss mc folk.Vi ingår ju inte ens i noll visonen.

Nyheter
Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC

Efter att Sulas MC bestämde...

Nyheter från Wunderlich

Wunderlich är ett företag i...

Stark Future tredubblar omsättningen