Offroad film

• Thread starter Thread starter HanneZ
  • Start date Start date
lägger snart ut filmen på en snabbare lina, just nu går det ohyggligt segt!

tar de som dålig kritik att så många laddar ner men inga ger nån kommentar hehe

Du, du har kört några gånger i den korsningen vid det här laget va?

Kul med filmer på skogsmoppar! Mera!

hehe, mjo har blitt några vändor..

tja kör hyffsat snabbt, sekvensen innan slutet(då ja fjantar mig o sladdar omkring =)) så maxar ja nästan hojen över krönet, så de e ju en bit över 100. Inne i skogen går de ju långsamare, men kör hyfsast snabbt i några klipp!

/ Hannes

Jäklar!
Ser skoj ut! :)

Hur hittar man sånadär fina små stigar?

HanneZ skrev:
hehe, mjo har blitt några vändor..

tja kör hyffsat snabbt, sekvensen innan slutet(då ja fjantar mig o sladdar omkring =)) så maxar ja nästan hojen över krönet, så de e ju en bit över 100. Inne i skogen går de ju långsamare, men kör hyfsast snabbt i några klipp!

/ Hannes
ok brukar själv leka i skogen men har ingen videokamera! *snyft* Det e roligare att i skogen än att köra på asfalt!

hehe, de e min hemlighet! =P

de e gamla endurospår faktiskt, dom körde kåsor där förr. Helt underbart o köra!!! Dock försöker skogsägaren sätta stopp genom o lägga ut grenar o skit!

/ Hannes

HanneZ skrev:
hehe, de e min hemlighet! =P

de e gamla endurospår faktiskt, dom körde kåsor där förr. Helt underbart o köra!!! Dock försöker skogsägaren sätta stopp genom o lägga ut grenar o skit!

/ Hannes
hehe tur man har egen mark...

mjo, fast egen o egen, de vet ja ju inte men, e typ bara ja som kör dig, skogsägaren får väl spader nu när han ser hur möe vi rivit upp. Inte för att ja tycker de skadar nån direkt.. men så e de, o sköj e de =P

jo men vi har helt egen skog ingen som jager en och sånt körde lite i en annan skog förr men rätt va det va satt där taggtråd överallt!

mmm, fi faan. Ja får alltid åka en lugn vända först o kolla i spåren så inga gamla stubbar o skit ligger ivägen... Funderar på o gå med i fmck o köra där. Men blir la först till våren...

HanneZ skrev:
mmm, fi faan. Ja får alltid åka en lugn vända först o kolla i spåren så inga gamla stubbar o skit ligger ivägen... Funderar på o gå med i fmck o köra där. Men blir la först till våren...
Ok har jag med funderat på! Dem ska juh byta hojar till husabusor snart!!! hehe

Jag är besviken över att framhjulet inte lättar frivilligt,det hade gjort filmen mycket roligare.

yepps, men ja e kass på bakhjuls åka =P o dessutom fattar ja inte hur man får upp den på bakhjulet i skogen, ja tycker bara den spinner trots ett nytt bakdäck. På asfalt går de ju hyfsat bra...

gasa mera,kan ju inte gå annat en dåligt,skaffa lite skydd och rätta kläder med så har du ju inget att frukta. :yoparty

hehe, de får ja ut o öva på imorrn, ska hitta ett lagom mjukt ställe bara så ja slipper o få ont i baken när ja slår över lr slår åt siden lr nåt =P
e ju rätt sunkit me effekt i min stakkars dr350

Nyheter
Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC

Efter att Sulas MC bestämde...

Nyheter från Wunderlich

Wunderlich är ett företag i...