Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om den är starkare än BMWn kommer vi inte få veta förrän tidigast i vår när tidningarna har kört dem i bänk. Kawasaki hävdar säkert 200 hk, men det kan ju innebära allt från 175 till 200 på bakhjulet. BMWn hade 182 hk på bakhjulet tror jag. Klart Kawasakin har mer. Ska bli kul att se exakt hur stark den är!Man undrar ju vad för siffror, vikt - effekt osv den här har. Är något klarställt än?
He he! Det är så de går till. Det naturliga urvalet. Survival of the fittest.
Haha ja d e väl så.varför inte hålla sig till ett vinnande konceptHe he! Det är så de går till. Det naturliga urvalet. Survival of the fittest.![]()
Om den är starkare än BMWn kommer vi inte få veta förrän tidigast i vår när tidningarna har kört dem i bänk. Kawasaki hävdar säkert 200 hk, men det kan ju innebära allt från 175 till 200 på bakhjulet. BMWn hade 182 hk på bakhjulet tror jag. Klart Kawasakin har mer. Ska bli kul att se exakt hur stark den är!![]()
Bakdelen sabbade allt!
Hmmm, en fundering. Om alla nya sporthojar var svarta och saknade dekaler, skulle man då kunna avgöra vilket fabrikat det var??
Jag har då f_n svårt att se skillnad...![]()
Ändå kör du ju själv en "dussinhoj". Hur utmärker sig den mot övriga sporthojar från 2001 tills idag? Förmodligen inte alls.
Hmmm, en fundering. Om alla nya sporthojar var svarta och saknade dekaler, skulle man då kunna avgöra vilket fabrikat det var??
Jag har då f_n svårt att se skillnad...![]()
Asså, det var inte så stor skillnad för trettio år sedan heller!!!Om alla nya sporthojar var svarta och saknade dekaler, skulle man då kunna avgöra vilket fabrikat det var??
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|