Nytt rekord runt lygnern!

Hah.. jag har ivarjefall Moto Guzzi rekordet på Lygnern Ring. Tid okänd med den höll ihop ett helt varv, den hann aldrig gå sönder alltså måste det gått fort.

Sen har jag en en heltidsdepåbox bokad i Sätila, nån som slår det?

Troligtvis eftersom jag aldrig kört sträckan. Men skulle vi köra bil runt så kan du köra m3 och jag kör ändå ifrån dig i en Opel kadett 1.6 :pannkyss

Vadå Faster:va Yea, faster then you:yoparty

Yea, right...

....bitch :arsele

Du har visst kört en bit av lygnern! :mattias

När vi skulle till Horred körde vi en bit :)

Egentligen är det ju helt vansinnigt att ens snacka tider runt Lygnern. Tänk om vi kunde få en riktig racingbana i närheten av Göteborg istället. Det hade ju inte behövt vara nåt ambitiöst med läktare och depå osv, utan bara ett kurvigt vägbana med avåkningszoner av sand, där vanlig trafik är förbjuden och som underhålls av Vägverket på samma sätt som alla andra vägsträckor.

Va många liv och fordon som skulle sparas på en tioårsperiod.

Troligtvis eftersom jag aldrig kört sträckan. Men skulle vi köra bil runt så kan du köra m3 och jag kör ändå ifrån dig i en Opel kadett 1.6 :pannkyss

Vadå Faster:va Yea, faster then you:yoparty

Sporthoj.com, du kan ta dina bilar & skrota dem alla. Fullständigt ointressant.

Vi får väl se om din "attityd" håller i sommar - kanske det ska stå "långsammare än du"

Egentligen är det ju helt vansinnigt att ens snacka tider runt Lygnern. Tänk om vi kunde få en riktig racingbana i närheten av Göteborg istället. Det hade ju inte behövt vara nåt ambitiöst med läktare och depå osv, utan bara ett kurvigt vägbana med avåkningszoner av sand, där vanlig trafik är förbjuden och som underhålls av Vägverket på samma sätt som alla andra vägsträckor.

Va många liv och fordon som skulle sparas på en tioårsperiod.

Fyfan vilka stammisar vi blivit :)

Last edited:
Vad är det egentliga rekordet med hoj :va

Gissningsvis är det den gamla ringräven Back in Black som innehar nån form av rekord där då han både känner till varje gruskorn på sträckan och är tillräckligt fartglad/körskicklig för att kunna köra riktigt fort.

Dock är han tillräckligt smart att inte börja lägga upp några tider och därigenom hetsa ungtuppar till några idiotiska utmaningar. Tillräckligt många
har hälsat på i dikena därute redan.

Gissningsvis är det den gamla ringräven Back in Black som innehar nån form av rekord där då han både känner till varje gruskorn på sträckan och är tillräckligt fartglad/körskicklig för att kunna köra riktigt fort.

Dock är han tillräckligt smart att inte börja lägga upp några tider och därigenom hetsa ungtuppar till några idiotiska utmaningar. Tillräckligt många
har hälsat på i dikena därute redan.

Kärring :mad:

Bifogat

• 200705102034098499_sbig.jpg
    200705102034098499_sbig.jpg
    65.7 KB · Visningar: 155
  • 20070510203923960524_sbig.jpg
    20070510203923960524_sbig.jpg
    50.1 KB · Visningar: 130
  • namnlös.JPG
    namnlös.JPG
    42.3 KB · Visningar: 123
och stolt över det... :mad: :tungan

En vurpa är knappast något att vara stolt över. Däremot är jag stolt över hur jag försöker parera olyckliga landningar vid krasher :tungan

Det slog oss att det var en MASSA utfarter runt lygnern som man inte sett innan när man kommit på hoj. Otäckt. :näsblod

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026