Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
fan slutar jobbe för sent men är nån sugen på en mindre runda i kväll vid 19.00.
allt från bakhjuls körning till bara å titta på brudar :tuttar

kanske avrunda me en fylla på "fiskarn" :fyllisar (ska jag göra i vilket fall) :)

fan, var på ett ärende i (hjärnsläpp nu, men området innan tokarp) o såg en så jävla ful mattsvart van, var bara tvungen att pissa på den.. lägger upp bilder senare.. :7peta

om de är ngn av er som har en GSX1400 stående på inegården/torpa här, med tanke på hur mkt stölder som varit så kanske de inte är så lämpligt att lämna den så?!

Goffe skrev:
2300370 fan, var på ett ärende i (hjärnsläpp nu, men området innan tokarp) o såg en så jävla ful mattsvart van, var bara tvungen att pissa på den.. lägger upp bilder senare.. :7peta
Gräshagen

Hahahaha, undra vems den e :hihi

Goffe skrev:
2300370 fan, var på ett ärende i (hjärnsläpp nu, men området innan tokarp) o såg en så jävla ful mattsvart van, var bara tvungen att pissa på den.. lägger upp bilder senare.. :7peta

om de är ngn av er som har en GSX1400 stående på inegården/torpa här, med tanke på hur mkt stölder som varit så kanske de inte är så lämpligt att lämna den så?!

känner han som har den. Ska säga te han.... :fatta! han har ett garage, men latmasken orkar nog inte öppna dörren å ställa in den tydligen :huvet

Goffe skrev:

mattgul är ju snyggare :hihi du kommer nog bli tackad :Bugar

Goffe skrev:
QUOTE]

Jaså det var du som varit framme,var o hämtade en mejsel där i innan,tyckte nog att det luktade lite bättre än det brukar göra runt den :brinnerup

Ha, vi e på sida 666! :yoparty

Hojen e lastad, imorrn åker jag till Karlsborg för lite fallskärmshoppning och på lördag blir det köra på motardbanan i Örebro! :rock

Emmi skrev:
2302787 Ha, vi e på sida 666! :yoparty

Hojen e lastad, imorrn åker jag till Karlsborg för lite fallskärmshoppning och på lördag blir det köra på motardbanan i Örebro! :rock

jag e på sidan 167.. vart vänder man sig om man vill testa hoppa fallskärm? har varit sugen ett bra tag nu :D

tänkte ta o flima lite nästa vecka, ngn/ngr som är sugna? bara för dem med liten pitt som har en massa att bevisa.. :tungan

myt61 skrev:
2303167 jag e på sidan 167.. vart vänder man sig om man vill testa hoppa fallskärm? har varit sugen ett bra tag nu :D
www.skydivelfk.com Där hoppar jag, Zeb och Ljumma vINDAr, Linköpings Fallskärmsklubb.

De där me sidorna beror på vilken inställning man har, och bevisligen har jag den bästa! :hihi

Goffe skrev:
2303704 tänkte ta o flima lite nästa vecka, ngn/ngr som är sugna? bara för dem med liten pitt som har en massa att bevisa.. :tungan

jag e på!! fast kommer hem på måndag eftermiddag.. men det hade varit kul o dra ihop ett gäng nästa vecka :yoparty

Widell skrev:
2303875 Var ska du/ni vara?? Jag är nog på!

ja du börjar ju bli grym på slangen :yoparty

Emmi skrev:
2303900 www.skydivelfk.com Där hoppar jag, Zeb och Ljumma vINDAr, Linköpings Fallskärmsklubb.

De där me sidorna beror på vilken inställning man har, och bevisligen har jag den bästa! :hihi

ok är det bara till o ringa o boka då? hade varit grymt :yoparty

myt61 skrev:
2304916

ok är det bara till o ringa o boka då? hade varit grymt :yoparty

Ska du hoppa tandem eller börja hoppa? Kurserna för i år är redan genomförda, tandemhopp går att boka när som helst. Finns telefonnummer till tandembokaren på sidan.
:yoparty

Bifogat

• freefall.jpg
    freefall.jpg
    42.8 KB · Visningar: 49
Emmi skrev:
2305048 Ska du hoppa tandem eller börja hoppa? Kurserna för i år är redan genomförda, tandemhopp går att boka när som helst. Finns telefonnummer till tandembokaren på sidan.
:yoparty

jag är bara sugen att testa. sen vet man ju inte om man får mersmak :D
ska kolla lite nogare på sidan.. :)

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back