Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Tänkte dra till varberg på Wing & Weels imorgon drar 10.00 från atollen. sms på 0704-164040 om nån ska med. :squid

seena blir det nån filmning eller? när? var? jag tar me mej domkraften för nu ska touringen upp på bakhjulet! :yoparty

fan kör inte ni varje dag? det gör jag. boka en gång i veckan stillar inte mitt damp.

i kväll nån? mvh. :tuttar

andreas b skrev:
2311651 seena blir det nån filmning eller? när? var? jag tar me mej domkraften för nu ska touringen upp på bakhjulet! :yoparty

fan kör inte ni varje dag? det gör jag. boka en gång i veckan stillar inte mitt damp.

i kväll nån? mvh. :tuttar
ons runt 12 på stigamo, gamla e4an! :)

ni har de bra ni som är lediga... GSX1400... den ska väl va lätt att slanga med!!!

Jo, men jag tar mina halva dagar till att köra motard på bana istället.

Såg en Firestorm, en Busa, och något jag förmodar vara en XT och en CRF idag vid korsningen klostergatan/kungsgatan vid strax efter 19. Va jag och en polare, hade KTMkeps på mig. Nån härifrån?

Goffe skrev:
2311948 ni har de bra ni som är lediga... GSX1400... den ska väl va lätt att slanga med!!!

230 kg å framtung som satan.

så jag trimma lite så nu går det lite lättare :)

är inte som gamla hojen.. (gsxr 600 ner drevad) :tuttar

stigamo tolv i mörn då??

Last edited:
Emmi skrev:
2312514 Jo, men jag tar mina halva dagar till att köra motard på bana istället.

Såg en Firestorm, en Busa, och något jag förmodar vara en XT och en CRF idag vid korsningen klostergatan/kungsgatan vid strax efter 19. Va jag och en polare, hade KTMkeps på mig. Nån härifrån?

Kan va Prinsen som åker på Busan..

andreas b skrev:
230 kg å framtung som satan.

så jag trimma lite så nu går det lite lättare

är inte som gamla hojen.. (gsxr 600 ner drevad)
är det helsystem på den, då vet jag att de inte är några probs att slanga med den.. :tummenupp orginal så borde de va rätt lugnt oxå.

Din som står på torpa?

Goffe skrev:
2314201 Kan va Prinsen som åker på Busan..

är det helsystem på den, då vet jag att de inte är några probs att slanga med den.. :tummenupp orginal så borde de va rätt lugnt oxå.

Din som står på torpa?

självklart helsystem! låter lika gutt som ozzy :yoparty
huskvarna finns min.
så det finns fler 1400 i stan?

Goffe skrev:
2314345 En svart läcker en..

Delar samma garage på torpa med han, han monterade nyligen likadana Scorpion pipor som jag har fast kolfiber. Låter riktigt Gôtt :tummenupp

Last edited:
Såg en CRF450 med filmande följebil och en gsx1400 vid Preem igår, stod där me min gula buss på väg till banan. Var de nån härifrån eller?

Emmi skrev:
2312514 Jo, men jag tar mina halva dagar till att köra motard på bana istället.

Jajjemen det var jag (firestorm) och några grabbar. Sen var vi ju och körde uppe på gamla e4:an igår när dom filmade me

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma