Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Widell skrev:
2324840 Haha ja det va nog bra det.. kommer inte ens ihåg det. Orkade inte mig upp förrän 16 idag.. :död
Fan widell trodde du skulle stå med en öl i näven o välkommna mig hem...men jag får väl ta en själv på balkongen då :öl kanske kan bjuda in tomas larsson istället :gnissla

Emmi skrev:
2325529 Med tanke på hur vi mår blir det nog inte mycket körning idag... Fan va fest de blev igår! :fyllisar Har precis städat upp helvetet här hemma av sprit/öl/drink/cider-äckel. :3freak
Tyckte jag hörde något om å köra en sväng imorron (Måndag) istället

Ikon skrev:
2326502 Fan widell trodde du skulle stå med en öl i näven o välkommna mig hem...men jag får väl ta en själv på balkongen då :öl kanske kan bjuda in tomas larsson istället :gnissla
Hahaha gör det, han är väl inte sen på ett par starka! :fyllisar

Twice: Hur fan ser dina sulor ut idag :rofl :rofl :rofl

Last edited:
Nån som vill köra lite motardbana i Eksjö på Torsdag?

...och har en hojplats över på en släpa, flak, i ett skåp lr takräcke?

Emmi skrev:
2325529 Fan va fest de blev igår! :fyllisar Har precis städat upp helvetet här hemma av sprit/öl/drink/cider-äckel. :3freak

Nice beeing back in buissnes med er! :yoparty :tummenupp Dane the >Mane tackar o bugar..

Bifogat

• dtm.jpg
    dtm.jpg
    65.2 KB · Visningar: 56
Last edited:
Ikon skrev:
2327154 bra då kan du ta mitt bakdäck på fiddyn då :tummenupp

Hell no, har precis bytt bakdäcket på min hoj. 30 grader varmt och ca 1453 grader i garaget. Va gott som fan att bada efteråt!

M A N G E skrev:
2333542 fuller ska man ju bli, men frågan är om man hamnar där.... vad är det där då??

förutom :tuttar :tuttar :tuttar ????? :hihi

jo dit ska man ju. Blir nog en del :yoparty och en hel del :fyllisar och lite :tuttar-tittande :hihi

Widell skrev:
2333943 Dit kanske man skulle dra sig!! Fylla lär det blir iaf.. Får la vack lack på han den sege hela helgen för han lar la inte ringa imon.. :S

Lite bilder som Bolle tog från förra veckan! :D
http://bolle.widell.nu/index.php?or...k%F6rning&one=single+pic&bild=1&all=Visa+alla
Finns det nån historie bakom att polismotorcyklarna står där? Känns gött att det står en cross igemte, men kom dom efter er eller? ISF kan dom ju inget säga...Annars känns det som det kan bli lite grinigt...

Ikon skrev:
2334158 :tummenupp oooaah hittade en egobild från den gamla goda tiden
Det är ju så det ska se ut! Sälj retarden o köp en riktig hoj istället... Jag jobbar på det...

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...