NSR_Martin
Vill man så kan man.
Ni som uppfostrat mig med bästa uppfostran man kan tänkas få, ett par funderingar såhär på torsdagskvällen:
1. Skaffa jobb, låna massa pengar för o köpa fin bruksbil för att slippa 740n, vettigt?
2. Köpa ful hoj nu när vintern ändå snart kommer eller vänta tills i vår o köpa fin...?
3. Sälja crossen som man aldrig kör på?
4: Flytta hemmifrån o bli fattig men glad eller bo hemma rik men sur?
5: "skaffa" flickvän o leva lycklig i alla sina dar eller pumpa o dumpa? (känns inte som twice kommer ge några större överraskningar på denna fråga)
Tycker ni frågeställningarna verkar ledande? HELL NO!!
Fast det bästa för stunden vore ju om alla skriver "GÅ O LÄGG DIG" så jag slipper va dödstrött på sissta dan på jobbet, imon.
1. Skaffa jobb, låna massa pengar för o köpa fin bruksbil för att slippa 740n, vettigt?
2. Köpa ful hoj nu när vintern ändå snart kommer eller vänta tills i vår o köpa fin...?
3. Sälja crossen som man aldrig kör på?
4: Flytta hemmifrån o bli fattig men glad eller bo hemma rik men sur?
5: "skaffa" flickvän o leva lycklig i alla sina dar eller pumpa o dumpa? (känns inte som twice kommer ge några större överraskningar på denna fråga)
Tycker ni frågeställningarna verkar ledande? HELL NO!!
Fast det bästa för stunden vore ju om alla skriver "GÅ O LÄGG DIG" så jag slipper va dödstrött på sissta dan på jobbet, imon.

man kan väl säga att det fanns en och annan smått ofördelaktig bild på medlemmar på detta forum. Som en röd tråd var det även någon form av blont, krulligt hår med på varenda bild......