Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
GräshagenGoffe skrev:2300370fan, var på ett ärende i (hjärnsläpp nu, men området innan tokarp) o såg en så jävla ful mattsvart van, var bara tvungen att pissa på den.. lägger upp bilder senare..![]()

Goffe skrev:2300370fan, var på ett ärende i (hjärnsläpp nu, men området innan tokarp) o såg en så jävla ful mattsvart van, var bara tvungen att pissa på den.. lägger upp bilder senare..![]()
om de är ngn av er som har en GSX1400 stående på inegården/torpa här, med tanke på hur mkt stölder som varit så kanske de inte är så lämpligt att lämna den så?!
han har ett garage, men latmasken orkar nog inte öppna dörren å ställa in den tydligen 
Goffe skrev:2300370fan, var på ett ärende i (hjärnsläpp nu, men området innan tokarp) o såg en så jävla ful mattsvart van, var bara tvungen att pissa på den.. lägger upp bilder senare..![]()
du kommer nog bli tackad 
QUOTE]
Jaså det var du som varit framme,var o hämtade en mejsel där i innan,tyckte nog att det luktade lite bättre än det brukar göra runt den![]()
Emmi skrev:2302787Ha, vi e på sida 666!
Hojen e lastad, imorrn åker jag till Karlsborg för lite fallskärmshoppning och på lördag blir det köra på motardbanan i Örebro!![]()
Samma här!myt61 skrev:2303167jag e på sidan 167.. vart vänder man sig om man vill testa hoppa fallskärm? har varit sugen ett bra tag nu![]()

Widell skrev:2303282Samma här!
Fan va pilska dom va på visingsö idag![]()

Var ska du/ni vara?? Jag är nog på!Goffe skrev:2303704tänkte ta o flima lite nästa vecka, ngn/ngr som är sugna? bara för dem med liten pitt som har en massa att bevisa..![]()
www.skydivelfk.com Där hoppar jag, Zeb och Ljumma vINDAr, Linköpings Fallskärmsklubb.myt61 skrev:2303167jag e på sidan 167.. vart vänder man sig om man vill testa hoppa fallskärm? har varit sugen ett bra tag nu![]()

Goffe skrev:2303704tänkte ta o flima lite nästa vecka, ngn/ngr som är sugna? bara för dem med liten pitt som har en massa att bevisa..![]()

Widell skrev:2303875Var ska du/ni vara?? Jag är nog på!

Emmi skrev:2303900www.skydivelfk.com Där hoppar jag, Zeb och Ljumma vINDAr, Linköpings Fallskärmsklubb.
De där me sidorna beror på vilken inställning man har, och bevisligen har jag den bästa!![]()

myt61 skrev:2304916
ok är det bara till o ringa o boka då? hade varit grymt![]()

Widell skrev:2303875Var ska du/ni vara?? Jag är nog på!
Emmi skrev:2305048Ska du hoppa tandem eller börja hoppa? Kurserna för i år är redan genomförda, tandemhopp går att boka när som helst. Finns telefonnummer till tandembokaren på sidan.
![]()
|
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!
Boka senast lördag 31/1 för... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |