Viper
Nu ännu grönare
Nitrous skrev:Felet fixades igårkväll. Töm cachen eller stäng av datorn och slå på den så blir det nog rätt. Det funkade fint för mig iallafall.
/Nitrous
Hur gör man det?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nitrous skrev:Felet fixades igårkväll. Töm cachen eller stäng av datorn och slå på den så blir det nog rätt. Det funkade fint för mig iallafall.
/Nitrous
Viper skrev:Hur gör man det?![]()
Nitrous skrev:Ja få se.. enklaste sättet är nog att leta upp proppskåpet i huset/lgh , leta efter den största strömbrytaren som finns. Slå av strömbrytaren, slå på Strömbrytaren. Nu är ALLT RESET i hela huset/lgh - Problem solved!
/Nitrous
kenniestarfight skrev:Orkar inte läsa hela tråden så jag vet inte va ni pratar om. Men sidan funkar skitbra iaf. De gjorde ni bra!!![]()
Tackar/K
Lime skrev:Passade ni på att uppdatera databasen samtidigt? Ser ut som när vi migrerade från SQL-server till Oracle 9i och alla bilder blev puckade. Visade sig att det skillde på stor och liten endian i gblob för bilder... *suck*
F.ö. så är det numera MIN lina och inte servern som sätter upp begränsningar... det stör mig...
ozeo skrev:japp..för mig går de toksnabbt..så bra man kan förvänta sig![]()
RS "Alex" skrev:men det verkar liga nere lite då och då... är då inte bara för mig det inte funkat tidigare i dag
kenniestarfight skrev:Orkar inte läsa hela tråden så jag vet inte va ni pratar om. Men sidan funkar skitbra iaf. De gjorde ni bra!!![]()
Tackar/K
RS "Alex" skrev:men det verkar liga nere lite då och då... är då inte bara för mig det inte funkat tidigare i dag
Alky skrev:Kör ni Microsofts grejer, eller?
/Tobbe
Neutral skrev:Har du testat igenom minnet ordentligt med t ex memtest86? Minnesfel på PC-plattform ger ofta konstiga stopp utan loggning. På Sun/Solaris har man ju fördelen att OS och HW är från samma tillverkare vilket ger överlägset samarbete däremellan och sådana här saker är lätta att identifiera.
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |