Viper
Nu ännu grönare
Nitrous skrev:Felet fixades igårkväll. Töm cachen eller stäng av datorn och slå på den så blir det nog rätt. Det funkade fint för mig iallafall.
/Nitrous
Hur gör man det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nitrous skrev:Felet fixades igårkväll. Töm cachen eller stäng av datorn och slå på den så blir det nog rätt. Det funkade fint för mig iallafall.
/Nitrous
Viper skrev:Hur gör man det?![]()
Nitrous skrev:Ja få se.. enklaste sättet är nog att leta upp proppskåpet i huset/lgh , leta efter den största strömbrytaren som finns. Slå av strömbrytaren, slå på Strömbrytaren. Nu är ALLT RESET i hela huset/lgh - Problem solved!
/Nitrous

kenniestarfight skrev:Orkar inte läsa hela tråden så jag vet inte va ni pratar om. Men sidan funkar skitbra iaf. De gjorde ni bra!!![]()
Tackar/K
Lime skrev:Passade ni på att uppdatera databasen samtidigt? Ser ut som när vi migrerade från SQL-server till Oracle 9i och alla bilder blev puckade. Visade sig att det skillde på stor och liten endian i gblob för bilder... *suck*
F.ö. så är det numera MIN lina och inte servern som sätter upp begränsningar... det stör mig...

ozeo skrev:japp..för mig går de toksnabbt..så bra man kan förvänta sig![]()
RS "Alex" skrev:men det verkar liga nere lite då och då... är då inte bara för mig det inte funkat tidigare i dag
kenniestarfight skrev:Orkar inte läsa hela tråden så jag vet inte va ni pratar om. Men sidan funkar skitbra iaf. De gjorde ni bra!!![]()
Tackar/K
RS "Alex" skrev:men det verkar liga nere lite då och då... är då inte bara för mig det inte funkat tidigare i dag
Alky skrev:Kör ni Microsofts grejer, eller?
/Tobbe
Neutral skrev:Har du testat igenom minnet ordentligt med t ex memtest86? Minnesfel på PC-plattform ger ofta konstiga stopp utan loggning. På Sun/Solaris har man ju fördelen att OS och HW är från samma tillverkare vilket ger överlägset samarbete däremellan och sådana här saker är lätta att identifiera.
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |