Nyhet: Nya Sporthoj.com-servern är IGÅNG!

X-up skrev:
Pollen verkar inte fungera, och som någon annan nämde här så verkar allas profilbilder ha blivit knepiga. Kolla själv!
Kan inte göra något åt profilbilderna tyvärr. Som tur är har det inte blivit fel på absolut alla. Min klarade sig bra.

Ska fixa pollen nu, är på kontoret och jobbar.

Swedie skrev:
Kan inte göra något åt profilbilderna tyvärr. Som tur är har det inte blivit fel på absolut alla. Min klarade sig bra.

Ska fixa pollen nu, är på kontoret och jobbar.
Din profilbild är lika kass som alla andra jag kollat på. Avatarerna har däremot klarat migreringen.

RedBaron skrev:
Din profilbild är lika kass som alla andra jag kollat på. Avatarerna har däremot klarat migreringen.
hmm, är den verkligen? För den syns alldeles utmärkt för mig. Inga problem alls.

Liwa1 skrev:
Härligt :banana

Då kanske Nitrous har tid att "pilla" på mig hemma nu istället för sitta och pilla med SH servern :tungan
och vem ska "pilla" på Nitrous då? :slicka som tack för jobbet alltså! :tungan

Swedie skrev:
hmm, är den verkligen? För den syns alldeles utmärkt för mig. Inga problem alls.
Så här blir den hos mig.

Bifogat

• stoppie.jpg
    stoppie.jpg
    8.2 KB · Visningar: 48
Jag har hittat varför det blivit fel. Vi kommer återställa alla profilbilder ikväll. Men detta betyder att alla nya profilbilder från idag försvinner. Borde vara överenskomligt när alla ändå fixas.

Nu rockar sidan igen! *puh* kan andas igen. sååå gött.

Lite bildfel kan man ju leva med, men jag ser att du rattar med det oxå...
"Let those MHz rock, and leave some rubber on the road!"

smedur skrev:
och vem ska "pilla" på Nitrous då? :slicka som tack för jobbet alltså! :tungan

Tänk för att det ska jag göra...så det så :tuttar

Sen kanske Swedie med gör det...men det är i så fall mer än vad jag vill veta om :hihi

Nu funkar även annonsbilder att ladda upp.

Allt borde funka förutom profilbilderna som kommer fixas snart.

Liwa1 skrev:
Tänk för att det ska jag göra...så det så :tuttar

Sen kanske Swedie med gör det...men det är i så fall mer än vad jag vill veta om :hihi
:hihi en klok kvinna du! (det man inte vet...... :tummenupp

Last edited:
Swedie skrev:
Klicka på uppdatera/refresh (i browsern) när du står på min profil.

Allas profiler funkar för mig, så då funkar det! Baskinamej! :tungan

ledsen gubben men nog bara din som funkar och det är någon som håller på att gå på huvudet på din bild :pannkyss

Back