Nya invandringsregler-förslaget

Värt att notera:
Ingen av De Indoktrinerade har försökt sig på att förklara hur fler bidragstagare räddar åldringsvården.

Nåväl, en annan aspekt. De Indoktrinerade förundras ibland över de krockar som uppstår, kulturella då om någon av De Indoktrinerade inte förstod. Om man läser sådant här, och kopplar samman det med utvecklingen i Sverige så blir det mer begripligt.

Explosionen inträffade i de västra utkanterna av Kandahar på en populär utflyktsplats där hundratals personer samlats för att bland annat titta på ett hundslagsmål.
(Kamphundskulturen, check)

Minst sex barn fanns bland de döda, enligt uppgifter till nyhetsbyrån från en polis på platsen.
(Barns bristande empati, check)

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=148&a=743710&rss=1399

Jag är ganska säker på att jag redan har förklarat "det där med nativitet". Något som egentligen är onödigt då det är tämligen uppenbart. Men visst. SH är SH.

Ok det är inget som jag har sett, finns det något som stärker påstånden att invandringen skulle avbelasta den arbetande befolkningens lass att dra?
Eller är det tvärt om?

Ok det är inget som jag har sett, finns det något som stärker påstånden att invandringen skulle avbelasta den arbetande befolkningens lass att dra?
Eller är det tvärt om?

Om du sväljer fördomarna om att alla invandrare är bidragstagare så borde du fatta att av dom som kommer hit, så arbetar dom flesta, och på så vis "avlastar dom den arbetande befolkningen".

Skulle alla invandrare som jobbar i det här landet sluta jobba idag, hade det gått åt helvete. Tror du annorlunda?

Eller är det tvärt om?

Frågan är så dum att det krävs ett moppefucko att besvara den på annat sätt än:

a) Nej
b) Ja

Hur går det, hittar du något moppefucko att chatta med? :D

Om du sväljer fördomarna om att alla invandrare är bidragstagare så borde du fatta att av dom som kommer hit, så arbetar dom flesta, och på så vis "avlastar dom den arbetande befolkningen".

Skulle alla invandrare som jobbar i det här landet sluta jobba idag, hade det gått åt helvete. Tror du annorlunda?

Vem är det som har bankat in det där i ditt huvud? har du siffror/statistik på det?
Herregud kan du inte bättre än "sluta arbeta" scenariot.

Vem är det som har bankat in det där i ditt huvud? har du siffror/statistik på det?
Herregud kan du inte bättre än "sluta arbeta" scenariot.

Det finns hur mycket siffror som helst, problemet är bara att ingen av De Indoktrinerade vill se dem, eller så förstår de dem inte helt enkelt. Med tanke på deras höga bildningsgrad så är det något förvånande. :lol

Vi fick aldrig en förklaring till vad socionom, fritidspedagog eller vad det nu var hade med redovisning att göra heller. :(

För den som vill veta så är det bara att läsa:

http://www.ssd.scb.se/databaser/mak...&omradekod=AM&omradetext=Arbetsmarknad&lang=1

Hur kul tabeller är att sitta och läsa på söndagen kan man ju förvisso diskutera.

...mycket av ansvaret ligger på oss själva, inte på "staten" eller "dom", att till exempel sluta sprida dynga såsom den som är så vanlig i sådana här trådar, att inte vara så jävla rädda för att flytta till eller vistas i invandrartäta områden och umgås med invandrare...

Med "dynga" avser du då de fakta angående brottsstatistik som vi diskuterar just nu, eller vissa individers blinda övertro på invandringens positiva inverkan?

Varför skulle någon frivilligt vilja flytta till eller ens vistas i områden där risken för att bli misshandlad eller våldtagen är 4-5 gånger högre än i andra områden? (Fråga nu inte var siffrorna kommer ifrån för det har redan visats)

Säg vad ni vill, men jag skulle aldrig överväga att utsätta min familj för de riskerna i ett försök att visa invandrare att vi tror på dem. Hur blåögda är ni egentligen? Tror ni på allvar att det skulle hjälpa att flytta några familjer från Danderyd till Rinkeby?
Varför inte istället försöka flytta invandrarfamiljer från problemområdena till andra delar av landet? Man kan börja med de som inte arbetar idag och därmed inte har några starka band till orten.

Hur blåögda är ni egentligen?

Om man säger så här, att Nalin Pekgul som megasosse och muslim väljer att flytta från Järva pga utbredd islamism tyder på att det är ganska illa. Jag betvivlar att det vare sig är en pr-kupp eller att hon är ensam. Förvisso kan det vara vanlig sossestil, så snart man har egna $ så är solidaritet trist, det kan man kanske inte helt avfärda. Men frågan är om hon som kurd och muslim skulle dra växlar på utbredd islamism och kvinnoförtryckande invandrare då, tveksamt tror jag.

Av alla jag känner som bott eller jobbat i några av de där områdena så har jag bara hört negativt, mina egna erfarenheter av att jobba i Järva i 5-6 år är inte heller alls positiva. Ficktjuveri, väsryckningar, rån, inbrott, kamphunderi - allt har jag sett eller blivit drabbad av på något sätt.

Helikoptern har ju fan permanent plats över Kista Galleria, det beror kanske på alla Ericssonanställda som knuffas i tunnelbanan. :rolleyes:

Jag noterar att ingen kunde utveckla det där med nativitet och hur bidragstagare ska rädda sjukhemsplatserna, indoktrinerat nonsens precis som jag trodde alltså. :)

Kanske någon kan förklara hur bidragsfusk ska rädda välfärden istället?

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_869737.svd
nu vet jag inte om det är någon som faktiskt har påstått att bidragstagare skulle hjälpa till eller om det är en av dina famösa förvrängningar som du så finurligt klurar ut lite då och då..

men om vi börjar med att fastställa att antalet invandrare i jobb är fler än antalet invandrare som är i ett bidragsberoende.. sedan funderar vi över det faktum att vår slutgiltiga pension är beroende av antalet arbetsföra ungdomar som kan betala den pension (=skatt) vi har arbetat oss till..

på frågan om det då skulle vara bra att kasta ut alla invandrare ur ett nativitets/ålderdomsperpektiv svarar jag.. nej

nu är det arbetsvecka igen.. upp till kamp!

Last edited:
nu vet jag inte om det är någon som faktiskt har påstått att bidragstagare skulle hjälpa till eller om det är en av dina famösa förvrängningar som du så finurligt klurar ut lite då och då..

men om vi börjar med att fastställa att antalet invandrare i jobb är fler än antalet invandrare som är i ett bidragsberoende.. sedan funderar vi över det faktum att vår slutgiltiga pension är beroende av antalet arbetsföra ungdomar som kan betala den pension (=skatt) vi har arbetat oss till..

på frågan om det då skulle vara bra att kasta ut alla invandrare ur ett nativitets/ålderdomsperpektiv svarar jag.. nej

Du fick underkänt i matte lr hur richaard:pannkyss

KAMP MOT VAAAAAAAD?!

Fan vad jag hatar det där jävla kommunistuttrycket!

Vad fan menar ni med det, jag förstår inte, jag förstår inte
vad fan ni för kamp mot, är det någon form av tyst knytanävenifickan+snackaskitbakomryggen-kamp
eller vad är det? :confused:

För inte är det en kamp med svärd på gatan,
inte är det en kamp i debatter (inte dagligen)
inte bråkar ni väl med chefen dagligen? (vad nu det är för kamp?)

KAMP MOT VAAAAAAAD?!

Fan vad jag hatar det där jävla kommunistuttrycket!

Vad fan menar ni med det, jag förstår inte, jag förstår inte
vad fan ni för kamp mot, är det någon form av tyst knytanävenifickan+snackaskitbakomryggen-kamp
eller vad är det? :confused:

För inte är det en kamp med svärd på gatan,
inte är det en kamp i debatter (inte dagligen)
inte bråkar ni väl med chefen dagligen? (vad nu det är för kamp?)
nej det är svårt att förstå när hormoner och målbrottet tar all din uppmärksamhet..

seså.. tillbaka till skolbänken så kanske du också lämnar gymnasiet med fullständiga betyg och slipper fastna i den arbetslöshet som du (din pappa) avskyr..

Last edited:
nej det är svårt att förstå när hormoner och målbrottet tar all din uppmärksamhet..

seså.. tillbaka till skolbänken så kanske du också lämnar gymnasiet med fullständiga betyg och slipper fastna i den arbetslöshet som du (din pappa) avskyr..

Cheap shots direkt.

x Att skrika upp till kamp är mer omoget än hur omogen jag än kan vara.
Det är nog inte så lätt att förstå, man måste nog vara skadad redan från starten.

x Hormoner och målbrott? Jag är snart 20, inte 13.

x Du vet inget om mina betyg, onödigt trams du skriver.

x Fastnar ej i arbetslöshet eftersom jag tro det eller ej har mer intelligens än dig troligtvis.
Ja huga hemska tanke, en moderat kan vara intelligent,
Eller nä förlåt, det är du som är en arbetare med låginkomst och lån av banken
som gnäller om upp till kamp mot chefen och alla "farliga" moderater
som en bortskämd jävla skrikande snorunge.

x Jag har egna politiska åsikter, må så vara att min pappa är moderat,
Men det visste jag inte om när jag "funderade ut" vad jag tycker politiskt.
Tro det eller ej, jag skiter i vilket.

Bara massa klatshiga slagord typ "hormoner och målbrott" i vanlig kommunistanda,
så är det väl att vara en andraklassens medborgare, känner sig avundsjuk på alla andra.

(Se, jag kan med slå under bältet)

Suck, kan du inte bara försvinna...ingen verkar uppskatta dig direkt.

Nyheter
Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D

H-D presenterar nya Deadwoo...

Sommarauktion hos Antiqueweb

Svenska Antiqueweb avslutar...

HJC stärker kundrelationen

Pressrelease från HJC Helme...

Sportsterbygge i nästa nummer

I Allt om MC nummer 8 komme...

Dags för gräsgasa hos Hydet