Suck, kan du inte bara försvinna...ingen verkar uppskatta dig direkt.
...PrExIS!

Du har ju åtminstonde mammas nya kille som gillar dig!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Suck, kan du inte bara försvinna...ingen verkar uppskatta dig direkt.
...PrExIS!
Du har ju åtminstonde mammas nya kille som gillar dig!![]()
...PrExIS!
Du har ju åtminstonde mammas nya kille som gillar dig!![]()
Du verkar f.ö. lite slö på sistone. Svårt att sova på nätterna...?![]()
ajaj.. soft spot igen, det här börjar bli kul..Cheap shots direkt.
x Att skrika upp till kamp är mer omoget än hur omogen jag än kan vara.
Det är nog inte så lätt att förstå, man måste nog vara skadad redan från starten.
x Hormoner och målbrott? Jag är snart 20, inte 13.
x Du vet inget om mina betyg, onödigt trams du skriver.
x Fastnar ej i arbetslöshet eftersom jag tro det eller ej har mer intelligens än dig troligtvis.
Ja huga hemska tanke, en moderat kan vara intelligent,
Eller nä förlåt, det är du som är en arbetare med låginkomst och lån av banken
som gnäller om upp till kamp mot chefen och alla "farliga" moderater
som en bortskämd jävla skrikande snorunge.
x Jag har egna politiska åsikter, må så vara att min pappa är moderat,
Men det visste jag inte om när jag "funderade ut" vad jag tycker politiskt.
Tro det eller ej, jag skiter i vilket.
Bara massa klatshiga slagord typ "hormoner och målbrott" i vanlig kommunistanda,
så är det väl att vara en andraklassens medborgare, känner sig avundsjuk på alla andra.
(Se, jag kan med slå under bältet)
ytterligare ett bevis på att du inte har förstått ett uns av min ställning i diskussionen.. ska jag spela in ett band och posta det till dig? bara för att jag är svart i en fråga behöver jag inte vara svart i alla andra frågor.. man kan vara grå eller rent utav vit.. den duNu får du bestämma dig. Ska de anpassa sig eller ska vi börja trade:a kameler? Hur ska du ha det?![]()
De här överriskerna som det pratas om i rapporten minskar ju ganska kraftigt från första till andra generationen, vilket iofs inte är något konstigt överhuvudtaget. Att integration skulle fungera särdeles dåligt i Sverige är något SD och deras simpla anhängare har hittat på. Däremot kan den såklart bli bättre, men mycket av ansvaret ligger på oss själva, inte på "staten" eller "dom", att till exempel sluta sprida dynga såsom den som är så vanlig i sådana här trådar, att inte vara så jävla rädda för att flytta till eller vistas i invandrartäta områden och umgås med invandrare, de är inga djävlar och demoner i människoförklädnad.
Om jag som invandrare skulle komma till ett land som trots den oerhört höga levnadsstandarden och förmågan till bildning skulle befolkas av så många simpla individer skulle nog jag också dra öronen åt mig![]()
Vem vann?
Bra initiativ !
Jag ser fram emot en rapport från dig när du flyttat till Skogås (huddinge kommun)
Var du med och delade ut flygbladen från de stackars "tystade" NSF:arna häromdagen?
Stackars stackars dem som tydligen inte får utnyttja yttrandefriheten som de vill.... "Yttrandefriheten är hotad"![]()
nu vill jag att du kilar iväg och markus gör entré.. det är roligare då
...bara för att jag är svart...
bara för att jag inte gillar champinjoner betyder det inte att jag inte tycker om champinjonsås.. ah den var bra, internet-five!
Var du med och delade ut flygbladen från de stackars "tystade" NSF:arna häromdagen?
Stackars stackars dem som tydligen inte får utnyttja yttrandefriheten som de vill.... "Yttrandefriheten är hotad"![]()
men fan leif, då är vi ju på grön kvist..Jaha, ska du gömma dig bakom din hudfärg nu? Stick till diskrimineringstråden om det inte passar här!![]()
Bara för att vi inte gillar bidragssugande latmaskar och hedersmord betyder det inte att vi inte gillar skötsamma invandrare. Burn-five!![]()
Jag tycker det är synd att den här tråden dog ut, den var någorlunda sansad och till och med skåningarna höll en förhållandevis hög nivå. Förvisso lämnade bonny skutan som vanligt med ett koppel av obesvarade följdfrågor efter sig som reaktion på hans så vanligtvis förekommande knasiga påståenden men det bevisar bara att allt är som vanligt.
Det som nu händer i Södertälje är intressant, Socialdemokraterna försöker stoppa invandringen helt. Det är precis det här sd är bra till, att tvinga in de etablerade politikerna i ett hörn och få dem att ta ansvar. Precis det som hänt över hela västeuropa och med lite tur även här.
Det som är synd är att Lago fortfarande ljuger men det får man väl tåla över ytterligare en viss tidsperiod.
"- Sverige behöver invandringen, men vi måste välkomna och ge alla en bra start. Fler kommuner borde ta sitt ansvar, säger Anders Lago."
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1298&a=745554
Vi är väl lika mycket drabbade på båda ställena
Nej det tror jag faktiskt inte. Stockholm har helt okej platser fortfarande, det betvivlar jag att Malmö har.
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |