Nya invandringsregler-förslaget

...PrExIS! :fakta
Du har ju åtminstonde mammas nya kille som gillar dig! :tummenupp

Nu vill jag inte försvara ut-med-packet ivrarna, men ska du hänga i tråden får du skriva nåt vettigt först.

Du verkar f.ö. lite slö på sistone. Svårt att sova på nätterna...? :rofl

Cheap shots direkt.

x Att skrika upp till kamp är mer omoget än hur omogen jag än kan vara.
Det är nog inte så lätt att förstå, man måste nog vara skadad redan från starten.

x Hormoner och målbrott? Jag är snart 20, inte 13.

x Du vet inget om mina betyg, onödigt trams du skriver.

x Fastnar ej i arbetslöshet eftersom jag tro det eller ej har mer intelligens än dig troligtvis.
Ja huga hemska tanke, en moderat kan vara intelligent,
Eller nä förlåt, det är du som är en arbetare med låginkomst och lån av banken
som gnäller om upp till kamp mot chefen och alla "farliga" moderater
som en bortskämd jävla skrikande snorunge.

x Jag har egna politiska åsikter, må så vara att min pappa är moderat,
Men det visste jag inte om när jag "funderade ut" vad jag tycker politiskt.
Tro det eller ej, jag skiter i vilket.

Bara massa klatshiga slagord typ "hormoner och målbrott" i vanlig kommunistanda,
så är det väl att vara en andraklassens medborgare, känner sig avundsjuk på alla andra.

(Se, jag kan med slå under bältet)
ajaj.. soft spot igen, det här börjar bli kul..

det var du som började tramsa när du inte förstod ett jota av nativitet/åldringskommentaren, således plockade du ut en lämplig bit som ditt studerande intellekt inte har förmågan att förstå..

"har mer intelligens än dig troligtvis".. ah mr persuasive! :gnissla

att du direkt refererar till kommunism säger en hel del om din bildningsgrad och det faktum att du *troligtvis* aldrig har arbetat en timme i ditt liv.. du kan få låna våra kunder en dag och se hur kul det är..

nej och du vet inget om min politiska ställning så det borde göra oss likvärdiga i tramsfrågan..

"bortskämd skrikande snorunge".. dina memoarer månne? det måste ju vara dags att skriva dessa nu; du som är så världsvan och har årtionden av starka erfarenheter från ingenting..

"kommunistanda" :rofl :rofl jag dör.. du är underhållande iaf..

du är en bonde, alltså kan du aldrig slå mig under bältet.. alla i fjollträsk har nämligen bondeförsäkring.. fråga markus

nu vill jag att du kilar iväg och markus gör entré.. det är roligare då

Nu får du bestämma dig. Ska de anpassa sig eller ska vi börja trade:a kameler? Hur ska du ha det? :confused:
ytterligare ett bevis på att du inte har förstått ett uns av min ställning i diskussionen.. ska jag spela in ett band och posta det till dig? bara för att jag är svart i en fråga behöver jag inte vara svart i alla andra frågor.. man kan vara grå eller rent utav vit.. den du :tummenupp

det här var kul.. en till: bara för att jag inte gillar champinjoner betyder det inte att jag inte tycker om champinjonsås.. ah den var bra, internet-five!

Last edited:
De här överriskerna som det pratas om i rapporten minskar ju ganska kraftigt från första till andra generationen, vilket iofs inte är något konstigt överhuvudtaget. Att integration skulle fungera särdeles dåligt i Sverige är något SD och deras simpla anhängare har hittat på. Däremot kan den såklart bli bättre, men mycket av ansvaret ligger på oss själva, inte på "staten" eller "dom", att till exempel sluta sprida dynga såsom den som är så vanlig i sådana här trådar, att inte vara så jävla rädda för att flytta till eller vistas i invandrartäta områden och umgås med invandrare, de är inga djävlar och demoner i människoförklädnad.

Om jag som invandrare skulle komma till ett land som trots den oerhört höga levnadsstandarden och förmågan till bildning skulle befolkas av så många simpla individer skulle nog jag också dra öronen åt mig:D

Bra initiativ !

Jag ser fram emot en rapport från dig när du flyttat till Skogås (huddinge kommun)
Ska bli intressant att se om du har samma inställning efter några veckor, om du kommer därifrån levande dvs. :D

Bra initiativ !

Jag ser fram emot en rapport från dig när du flyttat till Skogås (huddinge kommun)

Var du med och delade ut flygbladen från de stackars "tystade" NSF:arna häromdagen?
Stackars stackars dem som tydligen inte får utnyttja yttrandefriheten som de vill.... "Yttrandefriheten är hotad" :rofl

Var du med och delade ut flygbladen från de stackars "tystade" NSF:arna häromdagen?
Stackars stackars dem som tydligen inte får utnyttja yttrandefriheten som de vill.... "Yttrandefriheten är hotad" :rofl

Jag hoppas du tillrättavisade de små liven?!

nu vill jag att du kilar iväg och markus gör entré.. det är roligare då

Fanclub! :yoparty

Nej, tråden dör ut nu. Skåningarna slänger sig med lögner, gömmer sig för fakta och nu kommer även söderförorternas okrönte fegiskonung med spydigheter.

Tror denna tråden är historisk då den inte blivit låst dock, det kan man ju alltid vara glad åt. :banana

Last edited:
...bara för att jag är svart...

Jaha, ska du gömma dig bakom din hudfärg nu? Stick till diskrimineringstråden om det inte passar här! :mad:

bara för att jag inte gillar champinjoner betyder det inte att jag inte tycker om champinjonsås.. ah den var bra, internet-five!

Bara för att vi inte gillar bidragssugande latmaskar och hedersmord betyder det inte att vi inte gillar skötsamma invandrare. Burn-five!
highfive2.gif

Nää jag sitter bara på sh.com och fördriver tiden med att reta upp små forumhjältar som du förstår du. :huvet

edit: Och ne jag är inte med i NSF som du kallar dem, jag är en av de få som skyller problemen på politikerna och deras misslyckade integrationspolitik och deras obefintliga invandringspoltik... till skillnad från de som antingen skyller problemen på flyktingar eller de som skyller på Svenskarnas intolerans (tex. de som i ovanstående inlägg refererar till svenskar som "ett simpelt folk")
Medans nassarna och kommunisterna sätter upp klisterlappar på lyktstolpar och spöar varandra nere på stan så kommer det nästan 100k nya svenskar varje år, kan någon här säga hur många nya arbetstillfällen det skapas i sverige varje år ?
Det är ju inte konstigt att problem uppstår med såna politiker som styr landet, som tur va så fick Moderaterna makten, hoppas de kan rädda Sverige från sossarna :yoparty

Last edited:
Jaha, ska du gömma dig bakom din hudfärg nu? Stick till diskrimineringstråden om det inte passar här! :mad:

Bara för att vi inte gillar bidragssugande latmaskar och hedersmord betyder det inte att vi inte gillar skötsamma invandrare. Burn-five!
highfive2.gif
men fan leif, då är vi ju på grön kvist.. :tummenupp

oddjob förlorade.. det är för att han är bonde.. enligt hans eget parti är de ju faktiskt dummare än storstadsbor *spinofftråd*

Jag tycker det är synd att den här tråden dog ut, den var någorlunda sansad och till och med skåningarna höll en förhållandevis hög nivå. Förvisso lämnade bonny skutan som vanligt med ett koppel av obesvarade följdfrågor efter sig som reaktion på hans så vanligtvis förekommande knasiga påståenden men det bevisar bara att allt är som vanligt. :)

Det som nu händer i Södertälje är intressant, Socialdemokraterna försöker stoppa invandringen helt. Det är precis det här sd är bra till, att tvinga in de etablerade politikerna i ett hörn och få dem att ta ansvar. Precis det som hänt över hela västeuropa och med lite tur även här.

Det som är synd är att Lago fortfarande ljuger men det får man väl tåla över ytterligare en viss tidsperiod.

"- Sverige behöver invandringen, men vi måste välkomna och ge alla en bra start. Fler kommuner borde ta sitt ansvar, säger Anders Lago."

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1298&a=745554

Last edited:
Jag tycker det är synd att den här tråden dog ut, den var någorlunda sansad och till och med skåningarna höll en förhållandevis hög nivå. Förvisso lämnade bonny skutan som vanligt med ett koppel av obesvarade följdfrågor efter sig som reaktion på hans så vanligtvis förekommande knasiga påståenden men det bevisar bara att allt är som vanligt. :)

Det som nu händer i Södertälje är intressant, Socialdemokraterna försöker stoppa invandringen helt. Det är precis det här sd är bra till, att tvinga in de etablerade politikerna i ett hörn och få dem att ta ansvar. Precis det som hänt över hela västeuropa och med lite tur även här.

Det som är synd är att Lago fortfarande ljuger men det får man väl tåla över ytterligare en viss tidsperiod.

"- Sverige behöver invandringen, men vi måste välkomna och ge alla en bra start. Fler kommuner borde ta sitt ansvar, säger Anders Lago."

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1298&a=745554

Du Mr Bigshot, skulle inte utveckla det där med att Lago ljuger? Vad exakt är det han ljuger om?

Finner det märkligt att skåningar och stockhålingar har så olika syn på utlänningar. Vi är väl lika mycket drabbade på båda ställena av packet som för ett jävla liv och väsen. Är det så att huvudstad-borna är lite mer toleranta än vi sörlänningar? Är kanske så. Bor själv i närheten av Landskrona där SD fick 26 % av rösterna i kommunvalet. SD är inget annat än ett jävla missnöjesparti förvisso - men detta innebär att MINST 26 % i Landskrona-regionen är missnöjda med invandringspolitiken. Sen att Markus är den ende uppifrån som har vettiga åsikter tyder på att det några som sviker fronten. För fler måste det väl finnas?

HAHAHA! Det roliga är att varken bonny eller richaard kan något annat än skriva en hel hög skit, invandringspolitiken är en härdsmälta men fortfarande ska dessa otroligt insatta hävda att allt är så bra.

Hörde Lars Ohly häromdagen, han stöttade Kubas kommunism fram tills för 2år sedan.

Det är tamefan patetiskt hur vissa resonerar, jag vill gärna se att bonny mfl. som yrkar så på mänskliga rättigheter sätter sin in i den frågan.
Är V extremister? Tydligen mycket mer än SD.

Vad trevligt att jag är saknad!
Givetvis lämnar jag tråden utan att besvara alla fantastiskt goda argument som SD folket kommer med. Hur ska man kunna säga emot folk som är så OTROLIGT insatta som Markus, Messiah m.fl. Ni har ju bestämt er för allt redan och jag har ingen tanke på att försöka "vinna över" er till den ljusa/mörka sidan. Det är faktiskt inte kul att debattera in absurdum med folk...

på något vis har jag tydligen även försvarat förtrycket på Cuba, måste i så fall ha varit i sömnen. (Jag tänker inte ens fråga var jag har påstått det eftersom jag vet att den frågan skulle få bli obesvarad...)

Så för att repetera: Jag anser att alla människor har samma rättigheter och skyldigheter när det gäller jakten efter ett bra liv. Jag tror även att alla människor i alla kulturer vill vara goda medborgare och goda vänner och jag är emot all form av förtryck oavsett om det beror på religion, politik eller förutfattade meningar.

Ni har en annan syn på saken, så enkelt är det. Ni ser er som bättre än andra, mer felfria och mer värda något ni gärna får fortsätta med för min del.

Last edited:
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...