Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wassup skrev:nu behöver jag ha tipps hur man får bort den såphala ytan på nya däck utan att slö åka i hurlång tid som hälst.
hahaha roligt sladda som fan när jag gasa föriktigt ut ur en korsning på 1an och luta lite snurra runt då tackar vet jag krasch pucker rädda nog allt utom fästet för växlings fot pinne hållaren. och ytrepor på bak kåpan, backspegelSwedie skrev:Slöåka hur långt som helst? Kör i en rondell 2 varv. Kör i ett par högersvänger. ge måttlig gas hela tiden. Försvinner rätt snart.
hmm. Seriöst, åk till en parkering och kör i en cirkel då åt båda hållen. Be nån vara med o se till att du lutar ut till kant på däck (krävs inte mycket).Wassup skrev:hahaha roligt sladda som fan när jag gasa föriktigt ut ur en korsning på 1an och luta lite snurra runt då tackar vet jag krasch pucker rädda nog allt utom fästet för växlings fot pinne hållaren. och ytrepor på bak kåpan, backspegel![]()
Wassup skrev:vilket typ av sandpapper ska man använda?? 400? 600?
som???Alex.J skrev:Ta något halv grovt!
Åk en sväng med mig och svampe och saken är biffWassup skrev:nu behöver jag ha tipps hur man får bort den såphala ytan på nya däck utan att slö åka i hurlång tid som hälst.
Dino Velvet skrev:Det försvinne snabbt. Gör som Swedie sa. När dom blir varma försvinner det lättare.
då får ni väll säga till när ni e ute och rullar.SENSEI skrev:Åk en sväng med mig och svampe och saken är biff
Jupps i måndags.. Vi var ut idag..Wassup skrev:då får ni väll säga till när ni e ute och rullar.
har du fått tillbaka kortet alltså![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär