Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hehe går nog inte eftersom jag inte kan växla nu. hållaren för fotpinnen och växel pinnen e av. ska till ava imorgon och se om dom kan trolla fram lite grejer snabbt som bara fan.SENSEI skrev:Jupps i måndags.. Vi var ut idag..
Skrev upp i södertäljetråden.. Kan bli en tur på fm lördag med... skicka ditt tel.
det vett jag fan va stressad som satan och inte tänkte mig för så jag la ner för fullt och råka dra lite för hårt i gasen. likadant jag gör dagligen (förutom snurren dåra) i samma korsning men nu var det halt järnan hänger inte me när man stressar.sunkan skrev:Rugga upp nya däck. När jag hade nya däck körde jag bara.
Man lutar ändå aldrig så mycket på gatorna att däcken släpper
Wassup skrev:hahaha roligt sladda som fan när jag gasa föriktigt ut ur en korsning på 1an och luta lite snurra runt då tackar vet jag krasch pucker rädda nog allt utom fästet för växlings fot pinne hållaren. och ytrepor på bak kåpan, backspegel
Punkter är bra att ha om någon ska förstå vad du vill ha sagt.Wassup skrev:det vett jag fan va stressad som satan och inte tänkte mig för så jag la ner för fullt och råka dra lite för hårt i gasen. likadant jag gör dagligen (förutom snurren dåra) i samma korsning men nu var det halt järnan hänger inte me när man stressar.
får tänka på det.Ninjaboy skrev:Punkter är bra att ha om någon ska förstå vad du vill ha sagt.![]()
Wassup skrev:nu behöver jag ha tipps hur man får bort den såphala ytan på nya däck utan att slö åka i hurlång tid som hälst.
lr kanske inte ska köra in domsjälv ville bara ha tips om hur man får bort ytan utan att köra. så att man kan köra normalt redan från start.andersbrink skrev:Du kan skicka däcken till mig så kör jag in dem åt dig, alldeles gratis.
hälsosamt för däcken lr mig??SegDeg skrev:Du kan torka av nya däck med bensin. Det är inte så hälsosamt men det funkar.
men då e det lungt.SegDeg skrev:För dig. Däcken tar inte skada av det.
sunkan skrev:Rugga upp nya däck. När jag hade nya däck körde jag bara.
Man lutar ändå aldrig så mycket på gatorna att däcken släpper
sunkan skrev:Man lutar ändå aldrig så mycket på gatorna att däcken släpper
Hultan skrev:Inte det?
![]()
![]()
sunkan skrev:för det där släpper väl inte ett par däck för?
2wd??!Slappa skrev:Jag ställde upp hojen på mitt depåstöd, la i 1:an och lät den stå o gå på tomgång sen tog jag ett rätt grovt sandpapper o ruggade upp ytan.
Kanske lite riskabelt men men.
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär