amullo skrev:2570197Jo.. Jag hoppas att det blir torrkoppling.. ST´n och 800:an fick ju blötkoppling. Det är däför jag misstänker att det kanske blir en sånn.
Jag skiter i vad det är för koppling på Ducces touringmodeller, huvudsaken är att hypersportarna har torr!
Ljudet av torrkoppling med öppen kopplingskåpa är det jag saknas mest av min Ducce. Jag blir nostalgisk varje gång jag hör en torrkoppling på en hoj med neutralen i och kopplingshandtaget utsläppt...


