Nya bilder på min RS 125

-esser-

Min lapp smakar gott!!!
Gick med
24 Mar 2003
Hoj
Aprilia RS 125 -99, Opel Manta
Här kommer lite uppdaterade bilder på min nya RS!!!

(Skriv gärna vad ni tycker!!!)

Bifogat

• img_0705.jpg
    img_0705.jpg
    40.6 KB · Visningar: 316
och en framme ifrån!!! (om ni undrar vad det står på glaset så står d: "Pit Bull") :kär :bow :kär

Bifogat

• img_0707.jpg
    img_0707.jpg
    62.9 KB · Visningar: 308
Åhh.. En sån där har jag aldrig sett förut. Va var det för nån sa du? :rolleyes:

EBS skrev:
Åhh.. En sån där har jag aldrig sett förut. Va var det för nån sa du? :rolleyes:

RS'en är 125'ornas R1'a, och R1'orna är som.. ja.. läs NÄST underst i mitt inlägg :p

Last edited:
CayLe skrev:
RS'en är 125'ornas R1'a, och R1'orna är som.. ja.. läs underst i mitt inlägg :p
"Ett LAN utan porrfilm är som MotoGP utan hojar!!!" Nu fattar jag ingenting :confused:

Det trodde man inte... Att det va 80-tals reglage på en så pass ny hoj.. :rolleyes:

Bifogat

• reglage.jpg
    reglage.jpg
    56.5 KB · Visningar: 260
Nifår Gärna skriva några seriösa inlägg istället för att hålla på och vela hela tiden!!! :fatta! (det kan ni lägga ypp en egen tråd för!!!) :mad:

-esser- skrev:
Nifår Gärna skriva några seriösa inlägg istället för att hålla på och vela hela tiden!!! :fatta! (det kan ni lägga ypp en egen tråd för!!!) :mad:

Ok här kommer ett vettigt inlägg.

JAG HOPPAS VERKLIGEN INTE DU KÖR I DOM KLÄDERNA!!!

Undrar hur det kommer sej att vi är så otrevliga mot allt nytt folk som kommer hit? :rolleyes:

man måste juh bli invigd såå den första tråden man startar blir ALLTID sönderhackad!

föresten fin moppe du har! :fakta

Forkman skrev:
Ok här kommer ett vettigt inlägg.

JAG HOPPAS VERKLIGEN INTE DU KÖR I DOM KLÄDERNA!!!

nej, det är klart att jag inte gör..... :fakta

det skulle inte vara så smart! det är bara jag och en kompis som är precis utanför mig och plåtar lite!!!

Back