Ny säsong, äntligen!

Nicke 98

2T luktar gott...
Gick med
11 Jun 2003
Ort
Ljungby
Hoj
Honda CR 250R -05
Nr:18 skrev:
Läs hela tråden, den är fylld med fantasier i din smak :tummenupp

9 sidor?!! Okej så lite har jag inte att göra. Var det något speciellt tyket som du ville poängtera så var snäll och sammanfatta för en upptagen man (okej, spoling då).
 

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åkarp
Hoj
Honda SFX
Jag vaknar till och tittar på klockan. Hon är 06.30 den 6 november och det börjar bli dags att stiga upp, jag har ju faktiskt Gotland Grand National framför mig och dagen ska ägnas åt att trängas med feta gubbar på hal kalksten och i leriga spår. Efter att ha fått i mig en stadig frukost beståendes av två stora glas O´boy kliver jag ur husbilen för att lasta av med fullblodsdiesel4taktscrossräser. Jag gäspar och sträcker på mig och tittar ut över depån, och vad får jag se... Jo Gixxerjonas och Sölebo som är i färd med att...
 

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Senare...
oscar skrev:
Jag vaknar till och tittar på klockan. Hon är 06.30 den 6 november och det börjar bli dags att stiga upp, jag har ju faktiskt Gotland Grand National framför mig och dagen ska ägnas åt att trängas med feta gubbar på hal kalksten och i leriga spår. Efter att ha fått i mig en stadig frukost beståendes av två stora glas O´boy kliver jag ur husbilen för att lasta av med fullblodsdiesel4taktscrossräser. Jag gäspar och sträcker på mig och tittar ut över depån, och vad får jag se... Jo Gixxerjonas och Sölebo som är i färd med att...

...Dirigera in Mike The Bikes gigantiska Kawa-gröna super-Winnebago på den leriga parkeringen. Trots ombyggnationen till dubbla STRV 103-underreden lyckas ekipaget köra fast i leran. Mike hoppar ur bilen och skriker högt på vansinnig Göteborska: "E ni helt goa i huvet eller?! Kan ni inte ens dirigera en liten bil in på en torr, fin parkering?"

Halva startfältet vaknar av Mikes gastande, arga som bin. Argast av dem alla är dock...
 

sepahewe

För gammal för att slå Rossi
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
N/A :(
För gamla stofiler som vill återuppleve gamla minnen och för N00bs ( :D ) som vill förstå vad det hela handlar om finns hela story redigerad här (link)
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
McB skrev:
Halva startfältet vaknar av Mikes gastande, arga som bin. Argast av dem alla är dock...
Jalle som äntligen fått snurr på sin gamla Husa, bakis av gårdagens dönkdrecka och med en andedräkt som dödar flugor morrar Jalle, se en redi kar ente få sova ruset av se, med en välriktad rallarsving så sänker Jalle Mike, men det skulle han inte ha gjort för...
 

valmers

@valmersofficial
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Goodstuff skrev:
Tyckte du skrev att de beviljats tjänstledigt av EMR - hence av dig? :va
Ja, vad i helsefyr skulle jag göra då? En plastpappa på heltid, och en snart länsman. Vart var de när EMR styrde upp ett känt ERF-team? Svikare.
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
abstruse skrev:
Ja, har legat under stenen hostandes med feber... :näsblod

Det här hade helt gått mig förbi. Upplys mig: När, var, hur och varför? :tomten
Jalle insåg att R-1000 va för tufft, när dessutom dom andra förarna häcklade honom så tog att beslutet att ge igen, han sa upp sig från sitt kontorsjobb och sökte in till Polisskolan, idag ligger han i gömd diket redo med laserbössan, alla gamla ärkefienden får nu lida pin för all mental skada som Jalle ådrog sig under sin korta karriär som R-1000 förare.
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Blivande republiken Sverige
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
GSXR1100R skrev:
Jalle insåg att R-1000 va för tufft, när dessutom dom andra förarna häcklade honom så tog att beslutet att ge igen, han sa upp sig från sitt kontorsjobb och sökte in till Polisskolan, idag ligger han i gömd diket redo med laserbössan, alla gamla ärkefienden får nu lida pin för all mental skada som Jalle ådrog sig under sin korta karriär som R-1000 förare.

Listig rackare. :D
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top