Ny säsong, äntligen!

Om en dryg månad är det dags för tävling på Åsen. Om 1% av denna tråd infrias kommer det bli en tävling det talas om i generationer. :hihi

Goodstuff skrev:
Om en dryg månad är det dags för tävling på Åsen. Om 1% av denna tråd infrias kommer det bli en tävling det talas om i generationer. :hihi
Snacka om fullyftning av gammal tråd, fast denna är j-t rolig :lol

*snyft*

Jag som t o m löste ut licensen för i år, intet ont anandes om att det skulle bli så här... :3freak

abstruse skrev:
*snyft* Jag som t o m löste ut licensen för i år, intet ont anandes om att det skulle bli så här... :3freak

Bli "hur då"..... skaffa en hoj o kom in i matchen.... :) eller vaffan det är ju inte fotboll... :va jag menar...kom ut på banan.!!

Och snälla ni...fortsätt på denna tråd...!!! Den är ju bara för bäst.!!! :tummenupp

Madhonda skrev:
Bli "hur då"..... skaffa en hoj o kom in i matchen.... :) eller vaffan det är ju inte fotboll... :va jag menar...kom ut på banan.!!

Och snälla ni...fortsätt på denna tråd...!!! Den är ju bara för bäst.!!! :tummenupp
Apis har ju varken jobb eller stålar...

Första gången på Åsen, solen värmer upp den våta banan, nu är det bara små våta fläckar kvar, i saffeterian sitter Mike Glufs och äter skinkmacka, att det står 178 personer i kö och vill checka in bekommer inte en så stor man.

Med sävliga rörelser så tänder Mike sin morron fimp, tjenere grabber je ska bare reuka min moronblass sen er je klaur.

EN formelbil och en Ford Eskrot förpassas utanför grinarna, idag blir det två hojgrupper och vi kör 30 minuters pass, Cris Ass flämtar och mumlar nåt om helrenovering vid lunch breaken.

Jag sätter iväg med The Killed Suka och lägger ett par feta 1.45 tider när plötsligt....

GSXR1100R skrev:
Jag sätter iväg med The Killed Suka och lägger ett par feta 1.45 tider när plötsligt....
Jord-pes dyker upp med sin lööv bajk, i vanlig ordning så fultränger han sig förbi mig för att sedan bli omkörd av Gixxer-Jonas, när sedan Jord-pes försöker att hanka på Jonas så blir han SAS anställd i fem sekunder för att sedan övergå till lantbruk

Jord-pes bajk efter flighten, alla undrar hur man kan vurpa i så låg fart, nästan RoLLER varning på denna kärringvurpa...

Bifogat

• 2004_0707_215905AA.JPG
    2004_0707_215905AA.JPG
    74.7 KB · Visningar: 176
Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT